Τα τελευταία 24ωρα έχουν φθάσει μηνύματα στο Μέγαρο Μαξίμου σχετικά με τις “προτιμήσεις” διαφόρων ομάδων επιρροής ενόψει του ανασχηματισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες του anatropinews.gr, ένα από αυτά αφορά το υπουργείο Ναυτιλίας, θέση την οποία τώρα κατέχει ο Θοδωρής Δρίτσας. Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην κυβέρνηση ήταν ότι ο κ. Δρίτσας θα αντικατασταθεί. Οι συχνές αντιπαραθέσεις του με τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα και ο “περιπετειώδης” τρόπος που χειρίστηκε την υπόθεση της Cosco, λέγεται ότι είχαν προκαλέσει τη δυσφορία του πρωθυπουργού.
Παρόλα αυτά, οι εφοπλιστές φαίνεται πως έχουν ζητήσει από τον πρωθυπουργό να διατηρήσει στη θέση του τον κ. Δρίτσα, δεδομένου ότι η περίοδος των εντάσεων έχει λήξει, ο υπουργός “έχει βρει ρυθμό” και διαμορφώθηκαν ικανοποιητικοί δίαυλοι επικοινωνίας και συνεννόησης, όπως χαρακτηριστικά έλεγε κορυφαίος εφοπλιστής.
Ο πρωθυπουργός θα μετρήσει όλα τα παραπάνω, καθώς και το γεγονός ότι ο κ. Δρίτσας ανήκει στην ομάδα των 53, άρα η τήρηση των εσωκομματικών ποσοστώσεων τον ευνοεί. Όμως είναι πιθανό να υπάρξουν κάποιες δομικές αλλαγές ως προς το υπουργείο αυτό -και για άλλα-, όμως δεν πρέπει να θεωρείται απίθανη η παραμονή του κ. Δρίτσα. Άλλο όνομα που έχει ακουστεί, εάν η τρόϊκα επιμείνει στην αλλαγή της διοίκησης της Εθνικής τράπεζας, είναι η Λούκα Κατσέλη. Δεδομένης της παραδοσιακής σχέσης της τράπεζας με την ελληνική ναυτιλία, ίσως να μην υπάρξει αντίρρηση του εφοπλιστικού λόμπι.