20 χρόνια. Τόσα έχουν περάσει από την πρώτη φορά που η 26χρονη δικηγόρος από την Umbria έβγαλε για πρώτη φορά έξω το ταλέντο της στο ‘’κανείς δεν το θυμάται’’ La Riffa και, δυο χρόνια αργότερα, το 1992, στο Dracula του Francis Ford Copolla (πειστικότατη ως βουβή γυμνόστηθη βρικόλακας).
Από τότε η Μόνικα και το στήθος μας ήταν πάντοτε κοντά μας, σε όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας, διαδοχικά σε βιντεοκασέτες, dvd και torrents, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί την τελευταία μεγάλη εκπρόσωπο στην σχολή της Ιταλίδας σεξόβομβας. Εκτός και αν εσύ θυμάσαι άλλη Ιταλίδα που να έκανε διεθνή καριέρα και όχι απλά να βρέθηκε να μοστράρει το στήθος της ως τηλε-πόρνη στα κανάλια του Μπερλουσκόνι ή κανονική πόρνη στο κρεβάτι του. Πάντως, καλύτερα από όλους το έθεσε ο σκηνοθέτης Terry Gilliam, δηλώνοντας ότι θυμίζει τις Ιταλίδες σταρ της παλιάς εποχής, όπως την Sophia Loren, την Claudia Cardinale ή την Gina Lollobrigida. Που δεν ήταν ποτέ κοριτσάκια. Ήταν πάντοτε γυναίκες. Από το είδος που δεν φυτρώνει εύκολα σε άλλες περιοχές του κόσμου’’.
Γι αυτό κάποιοι στην Ιταλία υποστηρίζουν πως η Μόνικα πρέπει σιγά- σιγά “να βγει στη σύνταξη” και να δώσει τη θέση της στις ανερχόμενες σταρς της Ιταλίας (αλήθεια ποιές;). Η συζήτηση “άναψε” εξ αφορμής της νέας τανίας της με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.
Γι αυτό κάποιοι στην Ιταλία υποστηρίζουν πως η Μόνικα πρέπει σιγά- σιγά “να βγει στη σύνταξη” και να δώσει τη θέση της στις ανερχόμενες σταρς της Ιταλίας (αλήθεια ποιές;). Η συζήτηση “άναψε” εξ αφορμής της νέας τανίας της με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.
Photo Gallery…