Η συμμετοχή τους συμπεριλαμβάνεται στη δράση της οργάνωσης “Σώστε τα παιδιά”, που, στην προκειμένη περίπτωση, στοχεύει στην κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ενημέρωση του κόσμου για τις άθλιες συνθήκες επιβίωσης στις χώρες της Ανατολικής Αφρικής, αλλά και στη συγκέντρωση χρημάτων, ώστε να σταλούν τρόφιμα και φάρμακα, ενώ το νερό να γίνει πόσιμο.
Η ταινία – καμπάνια μεταδόθηκε για πρώτη φορά την Τρίτη, μέσα από τις ιστοσελίδες των καλλιτεχνών στο Twitter και το Facebook, οι οποίοι συγκεντρώνουν ήδη 600 εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς, ενώ αναμένεται να την δουν, παγκοσμίως, περισσότερα από ένα δισ θεατές, σύμφωνα με την οργάνωση.
Ότι και να υπερισχύει πάντως, η ουσία της συμμετοχής των διάσημων, συμπεριλαμβάνεται στη δήλωση της Προέδρου του οργανισμού “Σώστε τα παιδιά”, Κάρολάϊν Μάϊλς: “Κάθε ημέρα η κρίση χειροτερεύει και εκατομμύρια παιδιά λιμοκτονούν. Οφείλουμε να βρούμε τρόπο να πάψει αυτή η κατάσταση και πρέπει να δράσουμε τώρα, γιατί κάθε ημέρα μετρά. Παρακαλούμε βοηθήστε μας, “κατεβάζοντας” (από τους ιστότοπους) την ταινία, ώστε να πάψει να χειροτερεύει η κατάσταση”.