Περιπλανιέται στα σκοτεινά στενά της Αθήνας, στην Ελλάδα της κρίσης και του μνημονίου αναζητώντας τον επόμενο «στόχο» του. Με «όπλα» του, τα σπρέι και τους ακρυλικούς μαρκαδόρους ο Έλληνας street artist Bleeps.gr, αποτυπώνει στους τοίχους της μεγαλούπολης όσα ο γείτονας της διπλανής πόρτας, δεν μπορεί να εκφράσει…Δεν είναι ο φόβος, που φυλάει τα …έρημα, στην εποχή της δημ-ι-οκρατίας αλλά η απογοήτευση, για τις ελπίδες που χάνονται και τα όνειρα που δεν θα γίνουν ποτέ πραγματικότητα, πνίγει τις περισσότερες φορές στη σιωπή και τη ματαιότητα ακόμη και τους πιο σκληρούς αγώνες.
Ο ίδιος, παιδί μέσης ελληνικής οικογένειας που μεγάλωσε και ζει στα δυτικά προάστια αφουγκράζεται, αντιλαμβάνεται όλα όσα συμβαίνουν γύρω του, τα καταγράφει και απλά δημιουργεί… «Καταγράφω, ένα κοινωνικό ημερολόγιο και το παραθέτω σε δημόσια έκθεση…» λέει λακωνικά ο μυστηριώδης καλλιτέχνης που παρά την χρόνια εμπειρία του στο χώρο της street art σκηνής, εξακολουθεί να κρατά χαμηλό προφίλ, την ανωνυμία του και την έντονα πολιτικοποιημένη σκέψη που αποτυπώνει στα μότο των έργων του. Αυτό είναι άλλωστε που κάνουν τις δημιουργίες του να διαφέρουν από τα συνηθισμένα graffiti που κατά καιρούς «φιλοξενεί» ο απέραντος αστικός καμβάς.
«40 χρόνια χρεοκρατία» γράφει το φωτοστέφανο της γυναικείας μορφής που ξεπροβάλλει από ένα μπλε του κοβαλτίου φόντο (σ.σ ο μπλε αυτοσχέδιος καμβάς από το «άναρχο» roll up στις επιφάνειες που επιλέγει, αποτελούν τη σφραγίδα του καλλιτέχνη) και κρατά ένα σακούλι ευρώ, «Ονειρεύομαι αγάπη, ψάχνω πελάτη» είναι το μότο της ψηλόλιγνης κοπέλας με τα θλιμμένα μάτια και τη φλοράλ φούστα που πήρε πρόσφατα «σάρκα και οστά» σε μια κολώνα της Ευρυπίδου.
Του κακόφημου δρόμου, που τα τελευταία χρόνια αποτελεί πεδίο δράσης δύστυχων γυναικών από χώρες της Αφρικής που οραματίστηκαν τη δική τους Ιθάκη, τρύπωσαν λάθρα στη χώρα και κατέληξαν στις «ροζ» πιάτσες του ιστορικού κέντρου και τα κρεβάτια βρώμικων ξενοδοχείων να πουλάνε το κορμί τους για κάτι …ψιλά.
«Και η υγεία Kapout» αναφέρει το χαρτόνι που κρατά ο ρακένδυτος νεαρός που με στήριγμα την πατερίτσα «στέκεται» στον τοίχο του παλιού ΙΚΑ της οδού Πειραιώς, απέναντι από την πλατεία Κουμουνδούρου… Αυτό είναι το τελευταίο έργο του καλλιτέχνη. Και ίσως το πιο «δυνατό» χαρτί στο πλούσιο portfolio του.
Πηγή:protothema.gr