Κι όμως… Το εγχείρημα για την ελληνική βερσιόν της “Huffington Post” «τρέχει» κανονικότατα. Με σποραδικά ραντεβού, με πολύωρες tele- conferences και πολλά details μέσω… Skype, όπως μεταδίδει το mediablog.
Την εβδομάδα που μας πέρασε, επιχειρηματίας και επικεφαλής ομίλου που δραστηριοποιείται στο εγχώριο Internet (με sites, διαδικτυακά κανάλια, κλπ), είχε meeting με ανθρώπους εταιρείας που ειδικεύεται σε εφαρμογές και επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο.
Το όνομα του Έλληνα… Huffington δεν αποκαλύπτεται, αν και οι φήμες στρέφονται προς τους Χρήστο Κοπελούζο (Nerwsbeast, 24H κ.ά) και Δημήτρη Γιαννακόπουλο…
(News bomb) με πιθανότερο τον πρώτο. Το ζήτημα είναι πως ο νεαρός Κοπελούζος (γιός του Δημήτρη Κοπελούζου του γνωστού ενεργειακού ομίλου) μάλλον αδυνατεί να υποστηρίξει με δημοσιογράφους κύρους ένα τόσο φιλόδοξο εγχείρημα. Είναι χαρακτηριστικό πως πλην ενός οικονομικού συντάκτη και μιας πολιτικής συντάκτριας που έχουν εργάζονται σε μεγάλα μέσα ενημέρωσης, όλο το υπόλοιπο προσωπικό για τα sites του ομίλου αποτελείται από νεαρούς άπειρους συντάκτες των 400 και 500 ευρώ.