Η εκτίμηση ότι η υγραεριοκίνηση αφορά μόνο ή κυρίως στους κατόχους αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, αρχίζει σιγά-σιγά να καταρρίπτεται. Στο θέμα μας θα βρείτε δύο δημοφιλή μικρά με εργοστασιακό κιτ. |
Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν πολλοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο, το οποίο, παρά την πρόσφατη αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, εξακολουθεί να προσφέρει 3 πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα: είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη, ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον και παρέχει, ακόμα και σε αυτοκίνητα της λεγόμενης μικρής κατηγορίας, όπως το Fiat Punto 1.4 και το Toyota Yaris 1.33, αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ.
Από τη στιγμή, μάλιστα, που οι αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν σε συμφωνίες με κορυφαίους οίκους που εξειδικεύονται στην κατασκευή συστημάτων υγραεριοκίνησης, λύνεται και ένα ακόμα ζήτημα, για όσους αμφιταλαντεύονται. Αυτό της εμπιστοσύνης, με τη διάθεση ενός υγραεριοκίνητου αυτοκινήτου εργοστασιακών προδιαγραφών και με την παροχή όλων των απαραίτητων after sales υπηρεσιών και εγγυήσεων.
Χαρακτηριστικά LPG
·Το υγραέριο ως καύσιμο είναι γενικά άχρωμο και άοσμο.
·Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110).
·Η χημική του σύσταση αποτελείται από δύο υγρογονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο.
·Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 Cο (έναντι 257 Cο της βενζίνης).
·Δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα.
·Ένας κινητήρας που χρησιμοποιεί υγραέριο εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα σε σύγκριση με το αν η καύση διενεργείτο με βενζίνη.
Πηγή : autotriti.gr
|