Την ίδια ώρα που ακραία προγράμματα όπως το What happens in Kavos βρίσκουν θέση στην βρετανική τηλεόραση, δημιουργήθηκε ξαφνικά θέμα με την διαφήμιση της Κίρα Νάιτλι για το άρωμα της Coco Chanel.
Ένα ζευγάρι γυμνοί ώμοι και η κίνηση που κάνει ο φωτογράφος να της βγάλει τις μπότες ήταν τα δυο εκείνα στοιχεία που έκαναν την Βρετανική Advertising Standards Authority να απαγορέυσει την προβολή του διαφημιστικού της Κίρα σε ζώνες που βλέπουν παιδιά.
Σύμφωνα με την ASA «Παρατηρήσαμε ότι ο φωτογράφος ήταν άμεσα υπεύθυνος για το βγάλσιμο των ρούχων της πρωταγωνίστριας. Ενώ υπάρχει το υπονοούμενο ότι εκείνη είναι γυμνή κάτω από τα σεντόνια».
Κάτι που οι υπεύθυνοι της Chanel αρνούνται κατηγορηματικά, τονίζοντας ότι ο φωτογράφος απλά τις έβγαλε τις μπότες και πως όλο το διαφημιστικό προβάλλει την εικόνα μιας δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας, στα πρότυπα της Coco Chanel.