Η τροπολογία Στουρνάρα- Σταμάτη με την οποία μετατίθεται κατά ένα χρόνο (για τρίτη συνεχόμενη χρονιά) η επιβολή φόρου 20% επί των διαφημιστικών εσόδων των τηλεοπτικών σταθμών. Από πολλούς εκλαμβάνεται ως “δώρο” στους κατανάλαρχες. Η απόφαση μπορεί, όμως, να θεωρηθεί σωστή, δεδομένου ότι η κρίση έχει χτυπήσει τη διαφημιστική και μιντιακή αγορά, όμως, με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία η κυβέρνηση θα μπορούσε να ελαφρύνει την υπερφορολόγηση και άλλων κλάδων της οικονομίας και, φυσικά, τους πολίτες που εξοντώνονται. Όμως, δεν το κάνει…