Οι μάσκες έπεσαν, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, εντούτοις οι πιλότοι έκριναν ότι έπρεπε να επιστρέψουν άμεσα στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ και προτίμησαν πριν τις φορέσουν, να ορίσουν τις συντεταγμένες. Η απόφαση αυτή αποδείχθηκε μοιραία – βάσει πάντα του συγκεκριμένου σεναρίου – καθώς έχασαν τις αισθήσεις του και το αεροσκάφος έμεινε ακυβέρνητο.
Αν αυτή η θεωρία, την οποία ανέλυσε σε δημοσιογράφο του Sky news ο κυβερνήτης, Άλιστερ Ρόζενσαϊν, αποδειχθεί αληθινή, τότε το αεροπλάνο θα έχει πέσει στον Ινδικό Ωκεανό.
Κι αυτό διότι από τη στιγμή που οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις του και το αεροσκάφος έμεινε ακυβέρνητο, τα καύσιμα επαρκούσαν για περίπου 3.000 μίλια, μέχρι δηλαδή το αεροπλάνο να φτάσει στα μέσα του Ινδικού Ωκεανού.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι όπως τόνισε ο Ρόζενσαϊν, κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 2005, στη μοιραία πτήση της εταιρίας «Ηλιος», όταν σημείωθηκε ξαφνική αποσυμπίεση στο πιλοτήριο και οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις τους.
Τότε, μάλιστα, οι επιβάτες έζησαν εφιαλτικές στιγμές, καθώς χρησιμοποιώντας τις μάσκες οξυγόνου, διατήρησαν τις αισθήσεις τους για αρκετή ώρα, πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στην περιοχή του Γραμματικού.
Νωρίτερα την Τετάρτη, συγγενείς των αγνοουμένων πέταξαν μπουκάλια σε αξιωματούχους της Malaysia Airlines, έχοντας αρχίσει να χάνουν την υπομονή τους και θεωρώντας ότι υπάρχουν πολλές αδυναμίες των αρχών στην έρευνα για τον εντοπισμό του αεροσκάφους. Παράλληλα και προκειμένου να αυξηθούν οι πιθανότητες να δοθούν απαντήσεις το συντομότερο δυνατό, επιστρατεύθηκε στις έρευνες και ο παγκόσμιος στόλος δορυφόρων. Ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας, Χισαμουντίν Χουσεϊν, πάντως, δεν κρύφτηκε και παραδέχθηκε ότι δεν αποκλείεται οι έρευνες να συνεχιστούν για εβδομάδες, ίσως και μήνες.
Δείτε το video: