«Νομίζω ότι ψάχνουμε στο σωστό σημείο, αλλά δεν μπορώ ακόμα να επιβεβαιώσω οτιδήποτε έως ότου εντοπίσουμε τα συντρίμμια», δήλωσε ο Άνγκους Χιούστον, επικεφαλής της αυστραλιανής ομάδας αναζήτησης.
Τα ηχητικά σήματα που εντοπίστηκαν την Τρίτη είχαν διάρκεια 5 λεπτών, μικρότερη σε σχέση με αυτά που εντοπίστηκαν το Σάββατο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, κάτι τέτοιο πιθανόν σημαίνει ότι οι μπαταρίες των μαύρων κουτιών έχουν αρχίσει και εξασθενούν. Κάτι τέτοιο έχει δημιουργήσει ανησυχίες με αποτέλεσμα ο Χιούστον να προτείνει την αποστολή μη επανδρωμένου υποβρυχίου για τον εντοπισμό των συντριμμιών του αεροσκάφους στον πυθμένα του Ινδικού Ωκεανού.
Το υποβρύχιο μπορεί να εφοδιαστεί είτε με ένα σόναρ είτε με μία κάμερα. Το Bluefin-21 δεν έχει τη δυνατότητα να ανακτήσει τα μαύρα κουτιά, ενώ δεν μπορεί να φτάσει κάτω από τα 4.500 μέτρα βάθος.
«Ευελπιστούμε ότι εάν υπάρξουν αρκετές μεταδόσεις ηχητικών σημάτων, θα περιορίσουμε σημαντικά την περιοχή αναζήτησης και τρέφουμε την ελπίδα ότι σε μερικές ημέρες θα είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε την τελευταία κατοικία της πτήσης MH370», δήλωσε ο Χιούστον. «Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο για τις οικογένειες των 239 επιβατών του αεροσκάφους», είπε.
Ο πρώην αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της Αυστραλίας προειδοποίησε τις οικογένειες των επιβατών της μοιραίας πτήσης ότι το καλύτερο πιθανό σενάριο είναι να ληφθούν φωτογραφίες από τα συντρίμμια του αεροσκάφους. «Έχω ενημερωθεί από τους ειδικούς ότι υπάρχει πολύ άμμος στον πυθμένα. Αυτό θα μπορούσε να περιπλέξει ιδιαίτερα τις έρευνες καθώς ένα παχύ στρώμα λάσπης μπορεί να έχει καλύψει τα συντρίμμια με αποτέλεσμα να καταστεί δύσκολη η οπτική υποβρύχια αναζήτηση», είπε.
Πηγή: Koolnews.gr