Σε μια επιχειρηματική μάχη μεταξύ των καναδών επενδυτών (ελέγχουν τα αποθεματικά μεγάλων ασφαλιστικών ταμείων) και των κινέζων (δηλαδή του κινεζικού κράτους που επιδιώκει την επέκτασή του στην Ευρώπη όπως και στην περίπτωση της Cosco όσονα φορά τα λιμάνια) αναμένεται να εξελιχθεί η ιδιωτικοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Η κυβέρνηση φαίνεται ότι κατέληξε στο μοντέλο εκχώρησης ποσοστού 55% του ΔΑΑ και σκέπτεται να προχωρήσει με γρήγορα βήματα.
Στην κίνηση της διάθεσης της πλειοψηφίας των μετοχών συναίνεσε η πλευρά της καναδικής PSP Investments (Public Sector Pension Investment Board). Με βάση τη Συμφωνία Μετόχων του 1996, καμία εναλλαγή μετοχών στον ΔΑΑ δεν μπορεί να γίνει χωρίς τη συναίνεση όλων των μετόχων, δηλαδή του 100% των ψήφων της Γενικής Συνέλευσης. Η ελληνική πλευρά, αυτό το δικαίωμα απεμπόλησε όταν μεταβιβάστηκε το 40% των μετοχών του ΔΑΑ από τη Hochtief AG στην καναδική PSP Investsmens.
Ετσι τώρα, για να συναινέσουν οι Καναδοί στην προτεινόμενη μορφή αποκρατικοποίησης, αποφασίστηκε να συμπεριληφθεί και η επέκταση της διάρκειας της σύμβασης παραχώρησης, η οποία λήγει το 2026. Πρακτικά, μια τέτοια κίνηση αυξάνει την αξία του ΔΑΑ και επομένως την αξία του μεριδίου της PSP Investments.
Παράλληλα, οριστικοποιήθηκε το σχήμα των Κινέζων επενδυτών που θα διεκδικήσουν τον ΔΑΑ. Εκτός της Shenzhen Airport και της επενδυτικής εταιρείας Friedmann Pacific Asset Management (FPAM), στο ίδιο επιχειρηματικό σχήμα αναμένεται ότι θα συμμετάσχει μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Κίνας και ένα επιπλέον κινεζικό επενδυτικό κεφάλαιο (fund). Τέλος αναμένεται να συμμετάσχει κάποια Κινεζική Ενωση Επιχειρήσεων (enteprise association), τη δραστηριότητα των οποίων προωθεί και ενθαρρύνει η κινεζική κυβέρνηση. Εκτός όμως των Κινέζων και των Καναδών ενδιαφερομένων, λέγεται ότι επαφές με το ΤΑΙΠΕΔ για την αποκρατικοποίηση του ΔΑΑ έχει πραγματοποιήσει και μια εταιρεία από τη Ν. Ζηλανδία.