H εταιρεία απέσπασε 2 βραβεία Gold & 1 Bronze
Αθήνα, 18 Νοεμβρίου 2014. Με δύο χρυσά βραβεία και ένα χάλκινο διακρίθηκε η WIND Ελλάς στο θεσμό των Social Media Awards που διοργάνωσε το Marketing Week της Boussias Communications.
Η εταιρεία τιμήθηκε με χρυσό βραβείο αφενός στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες για τη στρατηγική που εφαρμόζει στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αφετέρου στην κατηγορία Best Use of Social Media for PR – Εσωτερική Επικοινωνία για τη δημιουργία του WIND Sales Club, ενός πρωτοποριακού Μέσου Δικτύωσης, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι των καταστημάτων WIND.
Η WIND Ελλάς έχει παρουσία στα δημοφιλέστερα Social Media και συγκεκριμένα στο Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, Instagram & Linkedin. Μέσα από τη στρατηγική της, η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική των μέσων για να ενισχύσει το brand engagement, τις πωλήσεις αλλά και την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση των καταναλωτών της. Η εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα community της τάξεως των 390.000 Fans στο Facebook (WIND Page: 206.000 Likes, F2G Page: 140.000 Likes & Q Page: 43.000 Likes). Στο Twitter, οι Followers της σελίδας ξεπερνούν τους 6.000 και στο Google+ τους 37.000. Τέλος, το επίσημο κανάλι της εταιρείας στο YouTube αριθμεί περισσότερες από 22.000.000 προβολές και το κανάλι της Q στο μέσο περισσότερες από 1.700.000 προβολές.
Η σελίδα WIND Sales Club είναι ένα καινοτόμο, εναλλακτικό και διαδραστικό Enterprise Social Network εργαλείο, που απευθύνεται αποκλειστικά στους υπαλλήλους των καταστημάτων WIND. Η σελίδα λανσαρίστηκε με ιδιαίτερα ένθερμη ανταπόκριση από τους πωλητές των καταστημάτων που η συμμετοχή τους άγγιξε το 92% τον 1ο κιόλας μήνα της λειτουργίας της. Διαμόρφωσε μια ενεργή κοινότητα, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα των Social Media, χρησιμοποιώντας την διαδραστικότητα ως μοχλό προώθησης. Επιπλέον, συνδυαστικά με ανταποδοτικά κίνητρα, δημιουργήθηκε ένα ενεργό πλαίσιο πωλήσεων, για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της WIND, με εξαιρετικά αποτελέσματα σε διαγωνισμούς πωλήσεων που έφτασαν ακόμη και το 115%, αναδεικνύοντας την σημαντική συμβολή του WIND Sales Club στο σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας.
Το φετινό Bronze Βραβείο στην κατηγορία YouTube απονεμήθηκε στη FLUID IKE για την εφαρμογή «myWIND YouTube Video Series» της WIND Ελλάς.
Στο πλαίσιο της προώθησης της υπηρεσίας myWIND, δημιουργήθηκε ένα fun & engaging video για χρήση στο YouTube με σκοπό την αύξηση του awareness και των εγγραφών. Ο πρωταγωνιστής του video μπορεί να μην έχει καταφέρνει να τιθασεύσει τον ανυπάκουο σκύλο του αλλά με την υπηρεσία myWIND έχει τον απόλυτο έλεγχο των συνδέσεων και των λογαριασμών του ανά πάσα στιγμή. Το video είχε πολύ μεγάλη επιτυχία αφού είχε συνολικά πάνω από 412.00 Views και μέση διάρκεια θέασης 94%.