Εννέα στα δέκα νέα αυτοκίνητα ντίζελ παραβιάζουν τα νέα όρια ρύπανσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν δοκιμάζονται σε δρόμους και όχι σε πίστες δοκιμών, σύμφωνα με νέα έκθεση.
Κατά μέσο όρο, τα αυτοκίνητα εκπέμπουν επτά φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο των αερίων οξειδίων του αζώτου, με το χειρότερο αυτοκίνητο να παράγει 22 φορές το νόμιμο όριο. Μοντέλα από κάθε μεγάλο κατασκευαστή οχημάτων βρέθηκαν να παραβιάζουν το όριο όταν αξιολογήθηκαν υπό πραγματικές συνθήκες.
Από την 1η Σεπτεμβρίου, τα νέα αυτοκίνητα ντίζελ στην ΕΕ πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανόνες εκπομπών με την ονομασία «Euro 6».
Ωστόσο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν ένα ευρύ φάσμα τεχνικών ώστε να εξασφαλίζουν ότι τα αυτοκίνητά τους αποδίδουν πολύ καλύτερα υπό συνθήκες δοκιμής σε σχέση με όταν τα χειρίζονται απλοί οδηγοί.