Δεν είναι μόνο ένα καλό lead in που βοηθάει σημαντικά ένα οποιοδήποτε δελτίο… σε εξαιρετικές περιπτώσεις – έχει αποδειχθεί, ότι βοηθάει εξίσου καλά και ένα πρόγραμμα πολύ δυνατό που ακολουθεί ένα δελτίο ειδήσεων.
Πρόκειται για σπάνια περίπτωση αλλά συμβαίνει… όπως για παράδειγμα με το Survivor που ως γνωστόν σαρώνει στο πέρασμά του, από δελτία ειδήσεων έως εκπομπές και σίριαλ.
Απόδειξη ότι τις Παρασκευές που δεν προβάλλεται από τον ΣΚΑΙ, το δελτίο του καναλιού σημειώνει πτώση. Συμβαίνει σχεδόν κάθε Παρασκευή… Προχθές επαναλήφθηκε το φαινόμενο.
Με άλλα λόγια το δελτίο ειδήσεων του καναλιού, ενώ τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας προηγείται στο σύνολο του κοινού, χωρίς την αναμονή των τηλεθεατών για το Survivor, τερμάτισε δεύτερο «απέναντι» στο δελτίο ειδήσεων του STAR. Συγκεκριμένα το δελτίο του ΣΚΑΙ σημείωσε 12,2%, ενώ το δελτίο ειδήσεων του STAR βρέθηκε στην πρώτη θέση με 15,3%.
Το φαινόμενο όμως με το φετινό reality επιβίωσης δεν επηρεάζει μόνο τα προγράμματα των ιδιωτικών καναλιών, αλλά και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της κρατικής τηλεόρασης.
Έτσι λοιπόν προχθές Παρασκευή το δελτίο της ΕΡΤ με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο, χωρίς το Survivor «απέναντι» σημείωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση κατά το μήνα Μάρτιο με 5,7% στο σύνολο του κοινού.
ΠΗΓΗ: enimerosi24.gr