Ενα χαοτικό σκηνικό, που δηµιουργεί συνθήκες αθέµιτου ανταγωνισµού στον κλάδο, έχουν δηµιουργήσει τα περίπου 15.500 φορτηγά διεθνών µεταφορών που έχουν «µεταναστεύσει» εικονικά στη Βουλγαρία, αλλά εκτελούν µεταφορικό έργο στην Ελλάδα.
Ο «Ελληνοβούλγαρος» µεταφορέας, όπως αποκαλείται µεταξύ των ανθρώπων του κλάδου, ζει µε την οικογένειά του στην Ελλάδα, απολαµβάνει οφέλη και παροχές του ελληνικού κράτους (σχολείο για τα παιδιά του, ιατροφαρµακευτική περίθαλψη, ποιότητα ζωής κ.ά.), αλλά δεν πληρώνει ούτε ευρώ σε φόρους, γιατί η έδρα του είναι στη Βουλγαρία. Μάλιστα, στην Ελλάδα εµφανίζεται ως άνεργος, και µπορεί να έχει µπει στον νόµο Κατσέλη και να έχει «κουρέψει» το στεγαστικό του δάνειο ή άλλες οφειλές.
Κάπως έτσι περιγράφει την εικόνα του σηµερινού τοπίου στις οδικές εµπορευµατικές µεταφορές στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Οµοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, και εξηγεί τον τρόπο µε τον οποίο τα κενά των ελεγκτικών µηχανισµών έχουν επιτρέψει ένα καθεστώς ανοµίας στον κλάδο, που δηµιουργεί συνθήκες αθέµιτου ανταγωνισµού απέναντι στις εγχώριες εταιρείες και τα συνολικά 36.000 φορτηγά που παραµένουν στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ