Τα σούπερ μάρκετ αποφάσισαν να σταματήσουν την πολιτική των έντονων προωθητικών ενεργειών και να στραφούν σε ένα πιο υγιές –για αυτά- μοντέλο τιμολογιακής στρατηγικής. Ένα νέο μοντέλο που σύμφωνα με κορυφαία στελέχη από τον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου αλλά και από τη βιομηχανία θα εστιάζει σε πιο στοχευμένες προσφορές και πιο προσωποποιημένες στις ανάγκες των καταναλωτών.
Οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου ΜΕΤΡΟ – My Market, Αριστοτέλη Παντελιάδη ήταν εξαιρετικά χρήσιμες καθώς βοήθησαν τους καταναλωτές καθώς και τους λιανέμπορους και τους προμηθευτές τους στα δύσκολα χρόνια της κρίσης να αντέξουν. Ωστόσο, όπως είπε, από το βήμα του 13ου συνεδρίου του ECR, έφθασαν σε υπερβολικό σημείο, λέγοντας πως υπαίτιοι για τη σημερινή κατάσταση είναι οι ίδιοι οι λιανέμποροι καθώς φρόντισαν τα τελευταία δέκα χρόνια να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές, να «κυνηγάνε σαν τρελοί τις προωθητικές ενέργειες».
«Σχεδόν 2 στα 3 προϊόντα που πωλείται σήμερα στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι σε προσφορά. Αυτό είναι υπερβολή», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης των My Market, για να προσθέσει πως ήρθε ο καιρός για αλλαγές.
Όπως είπε, πρέπει να μπει σε πρώτο πλάνο η καινοτομία, η ποιότητα και το value for money, και να περάσουν σε δεύτερο πλάνο οι προσφορές που «κάνουν τις επιχειρήσεις να ματώνουν».
Αυτό, διευκρίνισε σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως η αγορά θα ξαναγυρίσει στην προ κρίσης εποχή. Αντίθετα, «αυτό που πρέπει να κάνει το λιανεμπόριο είναι πιο έξυπνες και πιο στοχευμένες προσφορές», μέσα από την καλύτερη χρήση της τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ