Παίρνοντας ως παράδειγμα το εμετικό hashtag που προωθούν τα διαφορά τρολς στο Twitter #ερχεται_β@@@@α και #ερχεται_μεγαλύτερη (με σαφές υπονοούμενο και σεξιστικό λόγο), η εν λόγω εταιρεία διαφημίζει στο ίδιο μήκος κύματος την έκπτωση που προτίθεται να κάνει στις πίτσες το βράδυ τον εκλογών.
Πρόκειται για αθλιότητα. Μία «διαφήμιση» με φτηνά σεξουαλικά υπονοούμενα… γηπεδικού επιπέδου.
Πρόκειται για εφήμερο marketing, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί πολιτικό χώρο δημιουργώντας, ωστόσο (αντίθετα σε κάθε λογική marketing) σοβαρές αντιδράσεις.
Τελικά η εταιρεία αναγκάστηκε να αποσύρει την αισχρή διαφήμιση: