Εγκύκλιο με την εγκύκλιο και απόφαση με την απόφαση «ξηλώνονται» οι αυστηροποιημένες ρυθμίσεις για την αποκατάσταση των «πειραγμένων» χιλιομετρητών στα μεταχειρισμένα αυτοκινήτα, πρόβλημα το οποίο έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα το ένα στα τρία οχήματα που φτάνει στα ΚΤΕΟ να έχει αλλοιωμένες ενδείξεις.
Με την έως τώρα ισχύουσα νομοθεσία ο υπεύθυνος διωκόταν αυτεπαγγέλτως, στο δελτίο τεχνικού ελέγχου του όχηματος σημειωνόταν η ένδειξη «σοβαρή έλλειψη», ο έλεγχος στο ΚΤΕΟ «πάγωνε», ενώ για την ολοκλήρωση του ελέγχου και τη λήψη του δελτίου ΚΤΕΟ απαιτούνταν η διόρθωση του χιλιομετρητή και η προσθήκη τεκμαρτών χιλιομέτρων ώστε να προσεγγίζονται τα πραγματικά.
Ωστόσο το υπουργείο Μεταφορών αφού δέχτηκε πλήθος εισηγήσεων τόσο από υπηρεσιακούς όσο και από τον κλάδο των ΚΤΕΟ προχωρεί σε σημαντικές αλλαγές.
Αρχικά προχώρησε στην άρση της αυτεπάγγελτης δίωξης, ενώ με νέα υπουργική απόφαση, η οποία έχει ήδη πάρει το δρόμο προς το Εθνικό Τυπογραφείο και σχετική εγκύκλιο καταργεί τόσο την ένδειξη της σοβαρής έλλειψης όσο και τη διόρθωση του χιλιομετρητή. Πρακτικά το μόνο που απομένει να λειτουργεί αποτρεπτικά πιστοποιώντας τις …παρεμβάσεις στο κοντέρ είναι η αναγραφή των αποτελεσμάτων των διαδοχικών ελέγχων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ