Στις 29 Νοεμβρίου πέφτει φέτος η Black Friday, η λεγόμενη «Μαύρη Παρασκευή» των εκπτώσεων, που προέρχεται από το εξωτερικό αλλά τα τελευταία χρόνια καθιερώνεται σταδιακά και στην ελληνική αγορά. Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ., με τους Έλληνες να σχεδιάζουν να ξοδέψουν, ανά άτομο, περίπου 242 ευρώ σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.
Για αρκετά χρόνια, οι αναλυτές του Black-Friday.Global παρακολουθούν στενά τις τάσεις της Μαύρης Παρασκευής στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Παρακάτω παρουσιάζoνται στατιστικές που συνδέονται με την πιο πολυσύχναστη ημέρα αγορών στον κόσμο.
Πολλά καταστήματα που αναζητούν την προσοχή των πελατών, οργανώνουν τα λεγόμενα pre-sale από τη Δευτέρα. Ωστόσο, η αιχμή του ενδιαφέροντος των πελατών στις περισσότερες χώρες πέφτει την ίδια ημέρα.
Τα δεδομένα της Google Trends για τις 19-25 Νοεμβρίου 2018 δείχνουν ότι το ένα τρίτο (33%) όλων των ερωτημάτων που σχετίζονται με τις πωλήσεις της Μαύρης Παρασκευής στην Ελλάδα υποχώρησαν την Παρασκευή. Αν και το ενδιαφέρον των πελατών για τις πωλήσεις αρχίζει να αυξάνεται ήδη την Τετάρτη, πέφτει το Σάββατο στο επίπεδο της Τρίτης. Αυτή η τάση δεν είναι μόνο χαρακτηριστική στην Ελλάδα.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Black-Friday.Global το 2018 έδειξε ότι η συνείδηση ύπαρξης της Μαύρης Παρασκευής έχει το 95% των ερωτηθέντων. Ωστόσο, δεν ήταν δυνατόν όλοι να ανακαλέσουν την ακριβή ημερομηνία, γεγονός που θα μπορούσε να εξηγεί τη σταδιακή αύξηση του ενδιαφέροντος για αυτή τη δράση λίγες εβδομάδες πριν από την εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ