Ιδρυτής εταιρείας smartphones είναι ο Ρομπέρτο Εσκομπάρ Γκαβιρία, αδελφός του Πάμπλο Εσκομπάρ του επανομαζόμενου “βαρώνου της κοκαΐνης”. «Δεν είμαι νέος στις ηλεκτρονικές συσκευές, είμαι κάποιος που μου αρέσουν πολύ τα ηλεκτρονικά και θέλαμε να προωθήσουμε στην αγορά ένα κινητό πολύ διαφορετικό απ’ όλα τα άλλα στον κόσμο», εξηγεί σε σχετικό βίντεο για την προώθηση του νέου κινητού.
Ο Σουηδός επιχειρηματίας Όλοφ Γκούσταβφον είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Escobar Inc.
«Η καλύτερη τεχνολογία στον κόσμο είναι το κινητό με πτυσσόμενη οθόνη. Είναι σχεδόν όπως τα τηλέφωνα με κάμερες πριν από δέκα χρόνια, αλλά τώρα υπάρχει μια τεχνολογία για πτυσσόμενες οθόνες, έτσι με την εφαρμογή αυτής της γνώσης, ένα χρόνο αργότερα την ενσωματώσαμε στο πρώτο μας προϊόν που είναι το Escobar Fold 1. Αλλάζουμε τα πράγματα, είμαστε βασικά ένας νέος Στιβ Τζομπς και προσπαθούμε να δώσουμε νέο… αέρα σε αυτή την επιχείρηση με το πραγματικό κόστος αυτών των προϊόντων στους καταναλωτές και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Για τον λόγο αυτό δεν έχουμε επενδυτές, δεν έχουμε περιορισμούς», λέει ο ίδιος.
Escobar Inc, a company founded by the brother of late Colombian drug kingpin Pablo Escobar, is launching a foldable smartphone pic.twitter.com/4q3yvvVuvJ
— Reuters (@Reuters) December 24, 2019
Σύμφωνα με το Reuters, το «Escobar Fold 1» λειτουργεί με Android και κοστίζει 349 δολάρια (ΗΠΑ) στην πιο απλή του έκδοση.
Μια άλλη έκδοση με περισσότερη μνήμη και μνήμη RAM θα κυκλοφορήσει στην αγορά έναντι 499 δολαρίων.
«Στόχος μας είναι να προωθήσουμε το κινητό “Fold 1” σε ολόκληρο τον κόσμο και όχι μόνο να λανσάρουμε το Fold 1. Επικεντρωνόμαστε στο να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρία τεχνολογίας παρόμοια με τη Samsung και την Apple, ακριβώς το ίδιο, αλλά η εταιρεία είναι του Πάμπλο Εσκομπάρ», επισημαίνει ο Ρομπέρτο Εσκομπάρ Γκαβιρία.
Ο αδερφός του Πάμπλο Εσκομπάρ ευελπιστεί να χρησιμοποιήσει τη φήμη της οικογένειας για να προωθήσει το νέο smartphone.
«Η μάρκα Escobar-Gaviria είναι πλέον μια παγκόσμια μάρκα, είναι ένα εμπορικό σήμα που δεν χρειάζεται να προωθηθεί, είναι όπως μερικά αναψυκτικά, μερικές από τις πολύ μεγάλες εταιρείες στον κόσμο που έχουν ήδη δημιουργήσει τα εμπορικά σήματα τους».
«Θα είναι πάντα καλοί επειδή καινοτομούν, έτσι ώστε αυτοί που ακολουθούν να μην τους φθάσουν», προσθέτει.