Αντιδράσεις στα social media προέκυψαν από τη διαφήμιση στο Μετρό για τα “αγέννητα παιδιά” που μας γυρίζει σε άλλες εποχές. Ο φορέας που είναι υπεύθυνος για την αφίσα είναι το κίνημα “αφήστε με να ζήσω” το οποίο τοποθετείται ανοιχτά κατά των αμβλώσεων με άρθρα και δημοσιεύσεις.
Το προβαλλόμενο μήνυμα στο επίμαχο πόστερ αναφέρει συγκεκριμένα: “Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή”.
Στην καμπάνια χρησιμοποιείται ακριβώς το ίδιο μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο αναχρονιστικό εξώφυλλο της εφημερίδας SporTime στις 29 Δεκεμβρίου. Αφορμή για το πρωτοσέλιδο ήταν η “ημέρα του αγέννητου παιδιού”, η οποία θεσμοθετήθηκε από την Ιερά Σύνοδο, σε μια κίνηση που θύμισε Καθολική Εκκλησία.
Από τους πρώτους που τοποθετήθηκαν ήταν ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Παύλος Χρηστίδης, ο οποίος έγραψε χαρακτηριστικά στη σελίδα του στο Facebook, θυμίζοντας την κατοχύρωση του δικαιώματος της άμβλωσης από το ΠΑΣΟΚ το 1986:
“Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή,όχι επιβολή.
Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων.
Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα.
Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές.
Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;”.
https://www.facebook.com/christidispav/posts/1238825366306444
Πηγή: news247.gr