Ένα 11χρονο αγόρι αυτοκτόνησε κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, που γινόταν μέσω Zoom. Ο Adan Llanos αυτοκτόνησε στο σπίτι του στο Woodbridge της Καλιφόρνια, κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος την Τετάρτη το πρωί.
Η αδελφή του αγοριού άκουσε το όπλο να εκπυρσοκροτεί και πήγε στο δωμάτιο του Αντάν, όπου βρήκε τον αδελφό της, θανάσιμα τραυματισμένο. Το κορίτσι που έκανε και αυτό διαδικτυακό μάθημα στο δωμάτιο τής, ενημέρωσε τον δάσκαλό της τι είχε συμβεί και έπειτα έσπευσε να βρει έναν γείτονα, ο οποίος κάλεσε το 911.
Ο Adan μεταφέρθηκε σε ένα κοντινό νοσοκομείο, όπου αργότερα υπέκυψε στους τραυματισμούς του, με τους γονείς του δίπλα του. Το γραφείο του σερίφη της κομητείας του San Joaquin είπε ότι το αγόρι είχε απενεργοποιήσει τον ήχο και την κάμερα του όταν πυροβόλησε τον εαυτό του, πράγμα που σημαίνει ότι κανείς άλλος στην τάξη του δημοτικού σχολείου Woodbridge δεν είδε αυτό που συνέβη.
Μια σελίδα GoFundMe δημιουργήθηκε από τη θεία του Adan, Alejandra Carillo. “Σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα για την οικογένειά μας. Χάσαμε τον ανιψιό μας από αυτοκτονία. Το όνομά του είναι Adan Llanos και ήταν μόλις 11 ετών” γράφει στη σελίδα.
“Ξέρω ότι ο Άρον και η Μίρνα είναι τόσο σπουδαίοι γονείς, δεν μπορώ ούτε να φανταστώ τι περνάνε”.
Δεν είναι σαφές τι ώθησε τον Αντάν να αφαιρέσει τη ζωή του, αλλά ο Πολ Γουόρεν, διευθυντής υποστήριξης στο σχολείο του παιδιού είπε ότι είχε είδε έναν αυξανόμενο αριθμό μαθητών με άγχος και κατάθλιψη. Ο Γουόρεν είπε ότι πολλοί μαθητές προσπαθούσαν να αντιμετωπίσουν το γεγονός ότι ο κοροναϊός διέκοψε τις ρουτίνες τους και τους έκανε να μην μπορούν να κοινωνικοποιηθούν με φίλους. Το Lodi School District, το οποίο περιλαμβάνει το Δημοτικό Σχολείο Woodbridge, σχεδιάζει να προσφέρει στους μαθητές διαδικτυακή θεραπεία για να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τον θάνατο του συμμαθητή τους. Οι ειδικοί στον τομέα της ψυχικής υγείας λένε ότι τα συνεχιζόμενα μέτρα προστασίας από τον Covid -19 έχουν προκαλέσει έκρηξη σε ζητήματα ψυχικής υγείας που προκαλούνται από τη μοναξιά, το άγχος και την αβεβαιότητα, με τα παιδιά να επηρεάζονται πολύ.
Η ψυχολόγος παιδιών Tara Niendam, από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Ντέιβις, είπε ότι πολλοί μαθητές που ευδοκιμούν στη δομή και την κοινωνική επαφή του σχολείου μπορεί να δυσκολευτούν με την εικονική μάθηση.
Πηγή: Metro.co.uk