Σε κινητοποιήσεις καλεί τους μαθητές το Συντονιστικό της Αθήνας , το οποίο θέτει ζητήματα επαναλειτουργίας των Λυκείων , ενώ διεκδικεί τη ματαίωση των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων ,ούτε να εφαρμοστεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ .
Το Συντονιστικό Όργανο των μαθητών της Αθήνας με ανακοινωθέν στέλνει το μήνυμα στην Κυβέρνησης “Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας” και όπως αναφέρει “ήδη συνεδριάζουν τα 5μελή και 15μελή Συμβούλια για να οργανώσουμε τον αγώνα μας, ήδη οι Συντονιστικές Επιτροπές στους Δήμους προετοιμάζουν τοπικές κινητοποιήσεις. Στο άνοιγμα των σχολείων θα είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε όπως ξέρουμε τα δικαιωματά μας!”
Παράλληλα το Συντονιστικό της Αθήνας αποφάσισε το ακόλουθο πλαίσιο κινητοποιήσεων:
- Γενικές Συνελεύσεις σχολείων, ενημερώσεις στις τάξεις. Βάζουμε πανό στα σχολεία μας, βγάζουμε ανακοινώσεις στα τοπικά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύουμε την κατάσταση στα σχολεία μας!
- Τετάρτη 14/4 μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς συμμετέχουμε στις πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις όπου γίνουν!
- Οργανώνουμε μεγάλες τοπικές μαθητικές κινητοποιήσεις στις Διευθύνσεις Βθμιας Εκπαίδευσης!
- Μεγάλη ανοιχτή συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Αθήνας, με όλα τα μέτρα προστασίας, την Κυριακή 25/4 στις 17.00 στην Γκράβα.
Στην ανακοίνωση το Συντονιστικό, μεταξύ άλλων, τονίζει τα εξής:
- Θα περίμενε κανείς μετά από μια ολόκληρη σχολική χρονιά που έχει αποδείξει πως όσο δεν παίρνονται ουσιαστικά μέτρα, τα σχολεία ανοιγοκλεινουν και οι μαθητές διαταράσσονται ψυχολογικά, να συνοδεύοταν αυτή η απόφαση με ουσιαστικά μέτρα ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΚΟΡΟΝΟΙΟ… Όταν έχουμε πάνω από 4.000 κρούσματα τη μέρα…Φυσικά και όχι…
- Είχατε δώσει, έτσι και αλλιώς, από την αρχή της χρονιάς δείγματα γραφής ότι προσποιείστε ότι παίρνετε μέτρα, με τις μάσκες – σεντόνια, με την άθλια διαδικασία της τηλεκπαίδευσης που τη χρυσοπληρωσαν οι γονείς μας 1,5 εκατ. Ευρώ και την χαρακτηρίσατε “τελειοποιημένη” (αλλά για καθηγητές και καθαρισμό σχολείων μας λέγατε δεν υπάρχουν λεφτά).
- Τώρα το τερματίζετε με τα self test! Δηλαδή τα συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα πλαίσια του σχολείου από ειδικευμένο προσωπικό, που διεκδικούσαμε το φθινόπωρο και μας λέγατε πως “αυτά δε γίνονται”, τα μεταφράσατε σε δυο τεστ την εβδομάδα που θα τα κάνουμε μόνοι μας! Και θέλετε να πούμε και ευχαριστώ! Εσείς εκεί στο Υπουργείο κάνετε μόνοι σας τεστ και βγάζετε και σωστό αποτέλεσμα; Και αμα το κάνουμε λάθος και κολλήσουμε τους συμμαθητές μας ποιος θα πάρει την ευθύνη; Εσείς θα λέτε πάλι «Το Υπουργείο τα έκανε όλα τέλεια!» . Πάμε κάλα; Σε λίγο θα μας πείτε να κάνουμε και μάθημα ο ένας στον άλλον, για να μην προσλάβετε καθηγητές!
- Μελετήστε πως θα καλυφθούν τα κενά μας συνολικά και για τώρα και για τις επόμενες τάξεις, πχ ένα παιδί της Α Γυμνασίου πως θα είναι έτοιμο για τη Β’ με τέτοια κατάσταση; Πρέπει να δείτε την ύλη και των δύο τάξεων, τι θα διδαχθεί τώρα, τι του χρόνου και πάει λέγοντας… ΜΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΥΛΗΣ!
- Πάρτε μέτρα για να λειτουργήσει ενισχυτική διδασκαλία εκεί όπου είναι απαραίτητο. Ξέρετε στον κόσμο υπάρχουν και μαθητές που δεν πάνε φροντιστήριο (που λύνει ότι δεν λύνει το σχολείο)…
- Αποφασίστε να μη δοθούν φέτος ενδοσχολικές εξετάσεις. Πως θα δώσουμε με Τράπεζα Θεμάτων σε μια ύλη που δεν έχει βγει;
- Παγώστε τις αλλαγές που περάσατε εν μέσω πανδημίας για τους φετινούς υποψήφιους της Γ Λυκείου. Σε μια τέτοια χρονιά δε ντρέπεστε λίγο να δοκιμάζετε τόσο σκληρά αυτούς τους μαθητές; Ξέρετε πόσοι λόγω απογοήτευσης δε θα δώσουν καν εξετάσεις, τα παράτησαν;
Τα αιτήματα
1. ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ.
2. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΑ. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.
3. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ: ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΟΔΥ, ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ- ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ.
4. ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.
5. ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ!
Πηγή: Libre