Το Clubhouse λανσαρίστηκε τον Απρίλιο της περασμένης χρονιάς και ήδη η αξία του έχει εκτοξευθεί στα 1 δις δολάρια. Έχει μόλις εννέα υπαλλήλους, αλλά και έξι εκατομμύρια καταχωρημένους χρήστες, ενώ μόνο τον Ιανουάριο της φετινής χρονιάς, η εφαρμογή “κατεβάστηκε” 2,3 εκατομμύρια φορές από το App Store της Apple.
Το Clubhouse είναι η νέα ανερχόμενη δύναμη των social media, ένα “club” που σύντομα όλοι θα θέλουν να ανήκουν. Γιατί όμως;
Clubhouse: Οι συστάσεις
Δεν χρειάζονται φωτογραφίες, αμήχανα ή περισπούδαστα γραπτά status, δεν υπάρχει πια “τοίχος” στην πλατφόρμα του Clubhouse, παρά μόνο φωνή.
Σε αυτή τη νέα εφαρμογή, ο χρήστης μπαίνει μόνο μέσω πρόσκλησης και επικοινωνεί μέσω φωνητικών μηνυμάτων. Η επικοινωνία συμβαίνει συντεταγμένα, εντός δωματίων που μπορεί είτε να δημιουργήσει ο κάθε χρήστης, είτε να μπει για να μιλήσει με συγκεκριμένα άτομα. Ως ‘club’ ορίζεται ένα δωμάτιο στο οποίο οι ‘ένοικοι’ του μπαίνουν σε τακτικά χρονικά διαστήματα για να συζητήσουν.
Μπορείς να ακολουθήσεις άτομα μεμονωμένα, αλλά και clubs. Μέσα σε ένα club, υπάρχουν τρείς ρόλο για τον κάθε συμμετέχοντα: ομιλητής, ακροατής, διαχειριστής.
Ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ (!), ο Μάρκ Κιούμπαν, ο Έλον Μάσκ, η Όπρα Γουίνφρεϊ και η Λίντσεϊ Λόχαν, είναι μερικά από τα πιο διάσημα άτομα που μιλούν (ακατάπαυστα) στην πλατφόρμα, που ήδη πλασάρεται ως το Επόμενο Τέλειο Πράγμα που συμβαίνει τώρα στο digital marketing παγκοσμίως. Ινφλουένσερς, κρατήσατε σημείωσεις;
Ζούκερμπεργκ: Η αντιγραφή
Από την εποχή που πρωτοείδαμε στα κινητά μας stories στο Instagram και στο Facebook, ήταν σαφές ότι ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ αρέσκεται στο να συλλέγει ιδέες μέσα από το σύμπαν των social media. Όπως διαβάζουμε στο Social Media Today, ήδη η σχεδιαστική ομάδα του Facebook πειραματίζεται με το να επεκτείνει τη λειτουργία των Rooms, ώστε να περιλαμβάνουν και τις κλήσεις μέσω φωνής. Σήμερα τα Rooms υπάρχουν στο Facebook ως μια έξτρα επιλογή ομαδικών chat μέσω video.
Αντίστοιχα και το Linkedln θέλει να σερφάρει στο κύμα της εποχής, λανσάρωντας τη λειτουργία ομαδικών chats ‘Audio Rooms’, που επίσης μιμείται την κεντρική ιδέα του Clubhouse. Το Twitter, παρά το γεγονός ότι φαίνεται πως επίσης ετοιμάζει κάτι ανάλογο με την πλατφόρμα audio chatting, ‘Spaces’, έκανε ήδη μια πρώτη κρούση προς την Clubhouse για την εξαγορά της εφαρμογής, προσφέροντας 4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία φαίνεται πως θα αντισταθεί στον πειρασμό των αστρονομικών προσφορών και θα επικεντρωθεί στα επόμενα της σχέδια, όπως το λανσάρισμα της εφαρμογής και σε περιβάλλον Android. Το μέλλον των social media δεν περιγράφεται πια με post-‘σεντόνια’, αλλά με φωνή.
Πηγή: News247