Μετά την αμηχανία του Μεγάρου Μαξίμου για τις υποτιμητικές δηλώσεις του εφοπλιστή Πάνου Λασκαρίδη, η επικοινωνιακή του ομάδα έρχεται αντιμέτωπη με μία νέα… κρίση που προκλήθηκε από το κύμα θετικών αντιδράσεων που έχει ξεσηκώσει το νέο κομμάτι του Μιθριδάτη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που κοινοποίησε μάλιστα και ο ίδιος ο καλλιτέχνης στα social media, το τραγούδι του φαίνεται να έχει προκαλέσει μεγάλη οργή και πανικό στην επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου. Υπάρχει μάλιστα τέτοια ένταση που ξεπερνά ακόμα και άλλες, σοβαρές υποθέσεις που προκάλεσαν κυβερνητική κρίση.
Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ, οι επικοινωνιολόγοι του Μεγάρου Μαξίμου, ειδικά η «ομάδα ηλεκτρονικού πολέμου», έχει μεγάλη εμπειρία και την ανάλογη υποδομή προκειμένου να μπορεί να αναγνωρίζει μια απειλή όταν υφίσταται και να την αξιολογεί με την απαιτούμενη βαρύτητα και σοβαρότητα.
Στο YouTube το τραγούδι έχει συγκεντρώσει μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, σχεδόν 250.000 προβολές. Γεγονός που θεωρείται εξωφρενικό για ένα τραγούδι 13 λεπτών με πολιτικό στίχο, αρκετά βαρύ δηλαδή, ειδικά για τη νέα γενιά που παραδοσιακά καταγράφει το μεγαλύτερο ποσοστό σε προβολές τραγουδιών hiphop.
Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι στο Twitter το χασταγκ #Μιθριδάτης είναι πρώτο τρεντ μέσα σε λίγες ώρες με τους χρήστες να είναι στην πλειοψηφία τους ενθουσιασμένοι και τις κριτικές να είναι αποθεωτικές.
Στο επιτελείο του πρωθυπουργού, θεωρούν ότι μία τέτοια κίνηση συνιστά μεγαλύτερη απειλή για την κυβέρνηση και τον ίδιο τον πρωθυπουργό από οποιαδήποτε παρέμβαση εκπροσώπου της αντιπολίτευσης. Διότι ειδικά για τους νέους, μία ομιλία ακόμα και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, έχει ελάχιστο αντίκρισμα, σε σύγκριση με ένα βίντεο αυτού του τύπου το οποίο είναι προσβάσιμο από εκατοντάδες χιλιάδες άτομα νεαρής ηλικίας που μάλιστα δεν διαθέτουν κομματικό πρόσημο.
Φόβος για… τσουνάμι
Μπορεί άραγε ένα τραγούδι να προκαλέσει κρίση σε μία κυβέρνηση; Πάντως αυτό που φοβούνται στο κυβερνητικό επιτελείο είναι μήπως η επιτυχία του τραγουδιού και η αποδοχή του από το ευρύ κοινό, αποτελέσει πρότυπο πάνω στο οποίο θα κινηθούν κι άλλοι καλλιτέχνες, ειδικά αυτοί που έχουν παρεμβατικότητα στους νέους ψηφοφόρους.
Η ανησυχία αυτή έχει μεγάλη βάση, διότι τα τρεντς συνήθως βασίζονται στην ανταπόκριση που δείχνει το κοινό σε μία καλλιτεχνική προσπάθεια. Δηλαδή, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κι άλλοι καλλιτέχνες βλέποντας την αποδοχή του εγχειρήματος Μιθριδάτη, να κάνουν αντίστοιχες παραγωγές, όχι επειδή μισούν την κυβέρνηση, αλλά επειδή το συγκεκριμένο στυλ δείχνει ότι τώρα…«πουλάει».
Ενώ λοιπόν θεωρούν ότι το συγκεκριμένο τραγούδι αργά η γρήγορα θα ξεχαστεί, θεωρούν ότι η μεγάλη απειλή είναι ο μιμητισμός που θα προκαλέσει ένα τσουνάμι το οποίο θα είναι αδύνατον να ελεγχθεί. Διότι αυτό το τσουνάμι δεν θα εκδηλωθεί μέσω των συμβατικών ΜΜΕ και των καναλιών, αλλά μέσω του YouTube και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το τραγούδι:
Πηγή: www.rosa.gr