Το τελευταίο που επιθυμούν μουσεία και αίθουσες τέχνης είναι να αγγίζουν οι επισκέπτες τα εκθέματα. Ωστόσο, στην έκθεση «This Living Hand» ο επιμελητής Edmund de Waal προσκαλεί τους φιλότεχνους να αγγίξουν τα γλυπτά του Henry Moore, ο οποίος εμφατικά πίστευε στη σημασία της απτής εμπειρίας για την απόλαυση ενός έργου τέχνης.
Η έκθεση εγκαινιάστηκε μετά από καθυστέρηση άνω του ενός χρόνου λόγω της πανδημίας στη Henry Moore Studios & Gardens, στα προάστια του Λονδίνου. Εκτίθεται μια επιλογή γλυπτών του διάσημου Βρετανού γλύπτη – τα οποία οι επισκέπτες θα ενθαρρυνθούν να χαϊδέψουν, καθώς και μια ομάδα σχεδίων του και γλυπτών έργων του που αναδεικνύουν το ενδιαφέρον του Moore για το χέρι ως θέμα. Περιλαμβάνονται έργα από μπρούντζο όπως το «King and Queen» (1952-53) και το «Reclining Figure: Hand» (1979) καθώς και σπουδές των δικών του χεριών ή χεριών άλλων που είχε κάνει ο Moore.
«Τον περασμένο χρόνο, τα χέρια μας και η εμπειρία μας της αφής απέκτησαν ένα τελείως καινούργιο νόημα» επεσήμανε, σε ανακοίνωση για την έκθεση, ο Edmund de Waal. «Το να μπορείς να προσκαλείς κόσμο να συναντήσει τα γλυπτά του Moore μέσω της αφής είναι, σήμερα, ακόμη πιο ασυνήθιστο. Σε αυτή την έκθεση βλέπουμε μια ζωή στοχασμού για το πώς τα χέρια γίνονται γλυπτά. Μας πηγαίνει πίσω στην όποια γνώση κρατούν τα χέρια μας» πρόσθεσε.