Μέτριας δυσκολίας ήταν τα θέματα των Μαθηματικών και απαιτητικά της Βιολογίας στα οποία διαγωνίστηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι υποψήφιοι από τα Γενικά Λύκεια.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των καθηγητών του φροντιστηρίου Ορόσημο διαβαθμισμένης δυσκολίας ήταν τα θέματα των Μαθηματικών και όπως σημειώνουν οι υποψήφιοι έπρεπε να δώσουν προσοχή στις διατυπώσεις.
Αναμενόμενο ήταν το πρώτο θέμα των μαθηματικών, πολύ απλό το δεύτερο, μέτρια δυσκολίας το τρίτο ερώτημα και ενώ ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στο τέταρτο ερώτημα.
Τα θέματα της Βιολογίας είναι μεγάλης έκτασης, απαιτητικά και καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης. Απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές οι οποίοι έχουν εμπεδώσει και κατανοήσει πλήρως τη μεθοδολογία των ασκήσεων στα κεφάλαια 2,4,5 και 6.
Στα Αρχαία Ελληνικά το διδαγμένο κείμενο είναι απόσπασμα από τον πλατωνικό διάλογο «Πρωταγόρας», διδακτική ενότητα 6. Το ζητούμενο Β2 ως προς το πρώτο σκέλος του ίσως μπερδέψει τους υποψηφίους αναφορικά με τον τρόπο διατύπωσής του. Από το Β3 (εισαγωγή) τα ερωτήματα 1 και 2 εμμένουν σε λεπτομέρειες χωρίς ουσιαστικό βάθος. Όλα τα υπόλοιπα ζητούμενα στο Γνωστό είναι διατυπωμένα με σαφήνεια, και άρα οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι δεν θα πανικοβληθούν.
Στο αδίδακτο κείμενο, από την «Ἀπολογία Σωκράτους» του Ξενοφώντος, ένσταση υπάρχει μόνο στο γραμματικό ζητούμενο Γ3β : οι προστακτικές των ρημάτων «ζήω, ζῶ» και «θνῄσκω» στο β΄ ενικό πρόσωπο του Ενεστώτα και του Παρακειμένου αντίστοιχα είναι μεταγενέστεροι τύποι. Κατά τα άλλα, δεν παρατηρείται κάποιο σημείο με ασάφεια.
Συνολικά, το κριτήριο αξιολόγησης είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, όπως δηλαδή θα έπρεπε να είναι.