Να επιστρέψει τον κλεμμένο πίνακα του Μονέ ώστε να έχει καλύτερη ποινική μεταχείριση ζητεί από τον 49χρονο “ελαιοχρωματιστή” ο Ολλανδός “ντετέκτιβ της τέχνης”, Άρθουρ Μπραντ. Σε διαφορετική περίπτωση η γυναίκα- κλειδί σε αυτή την υπόθεση, που οδήγησε τις Αρχές στα ίχνη του, θα βρίσκεται απέναντί του στο δικαστήριο. Ο άνθρωπος που τις τελευταίες ημέρες έχει προχωρήσει σε πολλές αποκαλύψεις γύρω από την “κλοπή του αιώνα” είχε υποστηρίξει, όπως αναφέρει η “On Time”, ότι ο “φαντομάς” της Εθνικής Πινακοθήκης είχε καταφέρει να πάρει στην κατοχή του και δύο πίνακες (Πικάσο και Μονέ) που είχαν κλαπεί από το Μουσείο Κούνστχαλ στο Ρότερνταμ, την ίδια χρονιά (2012) που έκαναν φτερά από την Εθνική Πινακοθήκη το “Γυναικείο Κεφάλι” του Πικάσο, ο “Ανεμόμυλος Στάμερ” του Μοντριάν καθώς και ένα προσχέδιο του Μονκάλβο.
Ο Άρθουρ Μπραντ βρίσκεται σε επαφή με την άγνωστη γυναίκα από την Ολλανδία που φέρεται να είχε σχέση με τον “artfreak” και ήταν εκείνη που, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο MEGA, ο “Ιντιάνα Τζόουνς της Τέχνης” έδωσε πληροφορίες γύρω από τους πίνακες μέσω δικηγόρου, στην ΕΛ.ΑΣ.
“Έχει πολλά οικογενειακά προβλήματα και είναι λίγο χαμένος. Ταξίδευε, έφτασε στην Ολλανδία, ερωτεύτηκε μια γυναίκα και ήθελε να φτιάξουν μαζί τη ζωή τους. Πιθανότατα αυτός να είναι ο λόγος που της είπε όλη την ιστορία” σημείωσε ο Μπραντ και συμπλήρωσε: “Σε ένα βράδυ της είπε τα πάντα. Της είπε πως είχε κάνει τη ληστεία στην Εθνική Πινακοθήκη, πού είχε κρύψει τους πίνακες και ότι έχει κάνει πολλά περισσότερα”. Υπενθυμίζεται ότι στη γυναίκα αυτή φέρεται να είχε εξομολογηθεί ότι είχε τέσσερις πίνακες στην κατοχή του.
“Της τα ομολόγησε όλα και μέχρι στιγμής έχουν αποδειχθεί σωστά. Όσα είπε για τους πίνακες στην Αθήνα και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι είπε αλήθεια και για τους πίνακες από το Μουσείο Κούνστχαλ. Της είπε πού ήταν κρυμμένοι, της έδειξε φωτογραφίες. Προγραμμάτιζαν να τους μεταφέρουν στην Ολλανδία. Ήξερε όλα όσα θα έκανε. Τη συμβούλευσα να έρθει σε επαφή με την ΕΛ.ΑΣ. και πήρε ένα τηλέφωνο σε δικηγόρο στην Αθήνα και αυτός ο δικηγόρος προφανώς επικοινώνησε με την Αστυνομία”. Ο Ολλανδός ερευνητής σε αναρτήσεις του στα social media φαίνεται βέβαιος ότι και ο πίνακας του Μονέ βρίσκεται κάπου κρυμμένος στην Ελλάδα, ενώ μεταξύ άλλων έγραψε ότι “ελπίζω ο Γιώργος και ο δικηγόρος του να καταλαβαίνουν ότι επιστρέφοντας τον Μονέ είναι προς το συμφέρον του ίδιου του Γιώργου. Κάνοντάς το αυτό, η ποινή του στη φυλακή δεν θα αυξηθεί, όπως φοβάται, αλλά θα μειωθεί. Αν δεν παραδώσει τον πίνακα, τότε η γυναίκα στην οποία εξομολογήθηκε τα πάντα θα σταθεί απέναντί του στο δικαστήριο”.