Εμφανώς το “business as usual”. Κανένα μπλοκ στον Κραουνάκη, αφού η Ακρίτα έμαθε να προσέχει ή κανένα άλλο δοκιμαστικό σε προφίλ κυρίως όμορφων γυναικών, τελείως αναίτια.
Στο backstage όπως οι μάχες είναι άγριες μετά την ακρόαση του Ζουκη από το Κογκρέσο και κάτι ασυνήθιστα blackout μεγάλης διάρκειας του Facebook, που οδήγησαν και σε αυτό το εξώφυλλο του Τime. Για να απαντηθεί το υπαρξιακό delete or not delete, σημείωσε τα πιο κάτω:
6+1 πράγματα είπε στην Γενική Συνέλευση των μετόχων του Μαρκ Ζούκεμπεργκ για το μέλλον του Facebook, πριν λίγους μήνες:
🔸 Θα συνεχίσει να εστιάζει στα groups. Αυτή τη στιγμή το Facebook έχει 2,9 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες (και άλλα 2δισ μη ενεργούς). 700 εκατομμύρια από αυτούς είναι σε Groups.Θα προσθέσει την δυνατότητα στα groups να είναι συνδρομητικά, με πληρωμή.
🔸Θα σταματήσει ο αλγόριθμος να εστιάζει σε συζητήσεις που θεωρούνται πολιτικές. Να πάτε αλλού, λέει. Τι το κάναμε εδώ, καφενείο? (Ουπς)
🔸 Θεωρεί την Apple, που ο συνιδρυτής της έφτιαξε ήδη δικό του κρυπτονόμισμα, τον κύριο ανταγωνιστή του. Aλλα και γιατί ο μεγαλύτερος στις ΗΠΑ κατασκευαστής υλικού υπολογιστών δεν συμφωνεί με τις δικες του εμπορικές επιλογές στις προδιαγραφές του metaverse, βάζοντας του και τρικλοποδιές μέσω του λειτουργικού Ios, που δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να αποκλείει τα spyware που καταγράφουν τα πάντα.
🔸Υπεραμύνθηκε όμως και της συγκέντρωσης προσωπικών δεδομένων γιατί αυτό είναι, λέει, που επιτρέπει στις μικρές εταιρείες να κάνουν πετυχημένες διαφημίσεις. Δικό του είναι το fb, ότι θέλει το κάνει.
🔸Θα επενδύσει στο να κάνει το Facebook την νο 1 πλατφόρμα εμπορίου. Το Facebook έχει βοηθήσει, λέει, ήδη 200 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να ανταγωνίζονται με ελάχιστο κόστος τις μεγαλύτερες διαφημίζοντας τα προϊόντα τους αποτελεσματικά.
🔸. Θα επενδύσει στις 3D virtual reality εμπειρίες των χρηστών, ακολουθώντας τον ανταγωνισμό κινεζικών εταιρειών κυρίως, που προφέρουν ήδη τέτοιες υπηρεσίες σε δικιές τους πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Alibaba.
Εντός αυτής της εταιρικής στρατηγικής, άλλαξε ήδη το logo της εταιρίας και, εντός του πολύ εγγύς μέλλοντος, αναμένεται και η μετονομασία της εδώ πλατφόρμας σε Metaverse με όλα τα πιο πάνω χαρακτηριστικά.
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ “ΠΑΙΖΕΙ”:
🔹 Μία ανευ προηγούμενου τεχνο-πολιτικη μάχη για να διατηρηθεί το σημερινό μοντέλο web2.0 με τις παρακολουθήσεις, τους αποκλεισμούς περιεχομένου και τα ανεξέλεγκτα fake-news , όσο γίνεται. Το επερχόμενο νέο web3.0 (ανάλυση τι ειναι στο σχολιο #1) επί των τεχνολογιών blockchain δείχνει ήδη απειλητικό και θα κλείσει πολλά “μαγαζιά” τύπου facebook και google στο προσεχές μέλλον.
Το metaverse με τα avatars είναι το “όπλο” για μια μάχη οπισθοφυλακων για την συνέχιση της παρακολούθησης των χρηστών-αντικειμενων. Τα data που παράγουν είναι το νέο χρυσάφι.
🔹Μια παράλληλη μάχη επικράτησης επί του metaverse. Προς το παρόν δείχνει άλυτο το πρόβλημα πως να στείλεις το avatar σου που εφτιαξες πχ στο google η στην Amazon να συμμετέχει στις 3D διαδικτυακές εμπειρίες συναυλιών, sex ή shopping στο facebook, ή το αντίστροφο, με την ίδια ευκολία που σήμερα κινείσαι απο ιστοσελίδα σε ιστοσελιδα. Ο λόγος δεν είναι μόνο τεχνικός, ασυμβατότητα τεχνικών προδιαγραφών. Είναι κυρίως εμπορικός αφού κάθε avatar “κουβαλάει” και όλα τα data- χρυσάφι που η κάθε αντίστοιχη μηχανή συνελλεξε. Δεν τα δίνει κανείς αυτά στον ανταγωνιστή του για να του κλέψει την διαφημηστικη πίτα…
🔹 Ένας αθέατος για τους πολλούς πόλεμος για το ποιο ψηφιακό μέσο συναλλαγών τύπου “κρυπτονόμισμα” θα κυριαρχήσει εντός του ψηφιοποιημένου μας κόσμου. Και αυτός έχει και τεράστιες γεωπολιτικές διαστάσεις λόγω του προβαδισματος της Κίνας σε αυτόν τον τομέα με το ψηφιακό γουάν και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει ήδη. Αντίστοιχη υποδομή η Δύση δεν έχει ακόμα αναπτύξει και περιμένει από τον Ζουκη ή την Amazon να παράγουν τα αντίστοιχα “όπλα” και για αυτον τον πόλεμο. Εξ ου και οι εκβιασμοί στις κυβερνήσεις για φορολογικές ασυλίες ή προνόμια παραβίασης άρθρων των Συνταγμάτων. Αλλά και οι προχθεσινές ανακοινώσεις του Πούτιν περί αποχώρησης της Ρωσίας από το διατραπεζικό σύστημα υπό το δολάριο SWIFT για συμμετοχή στο αντίστοιχο Κινεζικό (σχόλιο #2).
Σημειώστε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, λόγω του κορονοϊού, εκτινάχθηκε κατα 21%, παρασύροντας αντίστοιχα και τα ανετοιμα δίκτυα logistics να παρακολουθησουν αυτή την μεταβολή σε πολυ μεγάλη κρίση.
Ποιός θα κερδίσει;
Όποιος έχει μαζι του τους πιο πολλούς και είναι και πιο γρήγορος. Δεν έχει πλέον και πολύ μεγάλη σημασία και το ποιός είναι πιο πλούσιος.
Φυσικά και θα πάρει 2-3 χρόνια ακόμα (αν δεν καταρρευσουν εν τω μεταξύ τα πάντα λογω της ενεργειακής και οικονομικής κρίσης που εχει δημιουργησει τεράστια προβλήματα και στην προσφορά και την ζήτηση της πραγματικής οικονομίας))για να έχει κριθεί και η μάχη του παλιού web2.0 με το επερχόμενο web3.0. Αυτό που αλλάζει τα πάντα όσα γνωριζουμε και τα θεωρούμε δεδομένα.
Οπως πχ τις συνήθεις συναλλαγές με την εκτελεστική εξουσία ή και με κύκλους από θεούσες αντιεμβολιάστριες. Αυτές που, τώρα τελευταία, έχουν βάλει στο μάτι όμορφες γυναίκες, που τις μπλοκάρουν αναίτια τα σχόλια!
Κορίτσια προσέχετε! Δεν ανεβάζουμε πλέον την καλή μας φωτό στο προφίλ μέχρι να είναι τελείως έτοιμο το επόμενο.
Πρώτη δημοσίευση στο Facebook