Το Netflix επιβεβαίωσε επίσημα τη δεύτερη σεζόν για το κορεατικό δράμα του «Squid Game» (το Παιχνίδι του Καλαμαριού).
Η σειρά, η οποία έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα πέρυσι, κατέκτησε την κορυφή της λίστας με τις σειρές με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία του Netflix μέσα σε 12 ημέρες από την κυκλοφορία της.

Προχθές, δύο νέες αναρτήσεις στα social media του Netflix επιβεβαίωσαν ότι η δημοφιλής σειρά επιστρέφει για τη δεύτερη σεζόν.

Η πρώτη ανάρτηση είχε τη περίφημη κούκλα από το πρώτο επεισόδιο, με το νούμερο δύο να αναβοσβήνει στο μάτι της. «Λάβετε θέσεις. Έτοιμοι. Πάμε. Το Squid Game συνεχίζεται» έγραφε στη λεζάντα.

Μια δεύτερη ανάρτηση περιείχε ένα μήνυμα από τον σκηνοθέτη, συγγραφέα και εκτελεστικό παραγωγό της σειράς, Hwang Dong-hyuk, με τίτλο «Έρχεται ένας εντελώς νέος κύκλος».

Αν και αυτή είναι η πρώτη φορά που το Netflix ανακοινώνει δημόσια την ανανέωση μιας σειράς, ο συν-CEO της πλατφόρμας Ted Sarandos είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θα επέστρεφε για άλλη μια σεζόν λόγω των κερδών που απέφερε στο Netflix.