Η Ολλανδή σχεδιάστρια μόδας Iris van Herpen, της οποίας ο οίκος εορτάζει αυτόν τον μήνα τα 15α γενέθλιά του, περιγράφει τις κρεασιόν της ως «να χορεύουν σε σχέση με αυτόν που τις φορά».
Η γνωστή για τις πειραματικές δημιουργίες της που τραβούν έντονα το μάτι, στις οποίες παντρεύει την υψηλή μόδα με καινοτόμες τεχνικές, όπως 3D modelling, ψηφιακή κατασκευή και κοπή με λέιζερ, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Dezeen τονίζοντας: «Σχεδόν μοιάζει σαν να ξεκινώ σήμερα όπως το έκανα πριν 15 χρόνια επειδή τόσο πολλά στον κόσμο έχουν αλλάξει».
Τα μαθήματα κλασικού χορού που έπαιρνε ως παιδί στο αγροτικό χωριό Wamel εισήγαγαν τη σχεδιάστρια μόδας στο σύνθετο πλέγμα σχέσεων μεταξύ των σωμάτων των χορευτών και του χώρου που τα περιβάλλει. Η σχέση αυτή εδραιώθηκε μέσα της «ως μνήμη των μυών» και ακόμη και σήμερα είναι η βάση των κρεασιόν της, όπως η ίδια εξηγεί.
Η Ολλανδή σχεδιάστρια μόδας Iris van Herpen, της οποίας ο οίκος εορτάζει αυτόν τον μήνα τα 15α γενέθλιά του, περιγράφει τις κρεασιόν της ως «να χορεύουν σε σχέση με αυτόν που τις φορά». Η γνωστή για τις πειραματικές δημιουργίες της που τραβούν έντονα το μάτι, στις οποίες παντρεύει την υψηλή μόδα με καινοτόμες τεχνικές, όπως 3D modelling, ψηφιακή κατασκευή και κοπή με λέιζερ, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Dezeen τονίζοντας: «Σχεδόν μοιάζει σαν να ξεκινώ σήμερα όπως το έκανα πριν 15 χρόνια επειδή τόσο πολλά στον κόσμο έχουν αλλάξει».
Τα μαθήματα κλασικού χορού που έπαιρνε ως παιδί στο αγροτικό χωριό Wamel εισήγαγαν τη σχεδιάστρια μόδας στο σύνθετο πλέγμα σχέσεων μεταξύ των σωμάτων των χορευτών και του χώρου που τα περιβάλλει. Η σχέση αυτή εδραιώθηκε μέσα της «ως μνήμη των μυών» και ακόμη και σήμερα είναι η βάση των κρεασιόν της, όπως η ίδια εξηγεί.
«Ως χορευτής πραγματικά μαθαίνεις αυτή την αλληλοσυνδεόμενη σχέση μεταξύ του εαυτού σου και των χορευτών γύρω σου αλλά επίσης και του χώρου που σε περιβάλλει» είπε, μιλώντας στο Dezeen στην πλατφόρμα Zoom από το στούντιό της στο Άμστερνταμ, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία οκτώ χρόνια. «Αυτή η συνεχής αναζήτηση με συνοδεύει ακόμη σε όλα τα ντιζάιν που κάνω σήμερα» συνέχισε η 38χρονη σχεδιάστρια μόδας. «Έχει να κάνει με την εξερεύνηση της κίνησης σε όλη της την πολυπλοκότητα».