Η Ντέπυ Γκολεμά μιλάει στο AnatropiNews για την ελληνική τηλεόραση, εκφράζοντας συγχρόνως τις αμφιβολίες της για το αν ανατέλλει μια νέα εποχή για το παρόν τηλεοπτικό σκηνικό.
Συνέντευξη στον Χρόνη Διαμαντόπουλο
–Η τηλεόραση πλέον καθιερώνει μια δυναμική μέσω σειρών, εκπομπών και μιας πληθώρας επιλογών που ο τηλεθεατής εκτιμά, χωρίς να προσπερνά ή να καταναλώνει πρόσκαιρα. Μιλάμε για επαναπροσδιορισμό του μέσου; Νέα εποχή και νέα τάση να συνδεθεί το τηλεοπτικό περιεχόμενο, ως ένα σημείο, με την πραγματικότητα;
Όχι, δε μιλάμε για επαναπροσδιορισμό του μέσου, στο σκέλος που αφορά στην πληθώρα. Μιλαμε για υπερκατανάλωση, που ωφελεί κάποιους και που δυσανασχετεί τους τηλεθεατές, αφού δεν ξέρουν τι να διαλέξουν σε κοινή ώρα προβολής. Τίποτα από αυτα δε συμβαίνει. Ει’ιμαστε μέσα στην υπερβολή!
–Όσον αφορά στις τηλεοπτικές σειρές, οι σειρές εποχής ή όσες καταγίνονται σεναριακά με ιστορικά θέματα και πτυχές του παρελθόντος που άφησαν ισχυρό αποτύπωμα, γιατί πιστεύετε ότι έχουν τόση απήχηση ακόμη και σε αρκετά νεαρές ηλικίες; Μπορούμε να κάνουμε λόγο και για δημιουργική χρήση του μέσου εκ μέρους του τηλεθεατή;
Δε γνωρίζω πολλούς νέους σε ηλικία να ενδιαφέρονται για σειρές εποχής με αποτύπωμα, όπως λετε. Η τηλεόραση, πλην εξαιρέσεων, είναι ένα γερασμένο μέσο. Απήχηση έχουν στις μεγαλύτερες ηλικίες, που είτε τα έζησαν, είτε γνωρίζουν ιστορία.
–Οι διάφοροι διαγωνισμοί, που προβάλλονται κατά, καιρούς, με ελαχιστες εξαιρέσεις, είναι μια ηχηρή απόδειξη ότι ο άνθρωπος που εκτίθεται στο σύνολό του είναι η βασική προϋπόθεση για “το ρεκόρ τηλεθέασης”; Εκπομπές όπως το Gntm, με λίγη έρευνα στα social, περισσότερο εξουθενώνουν πάρα ψυχαγωγούν. Συμφωνείτε;
Απολύτως! Η έκθεση για τα 15 δεπτερόλεπτα της διασημότητας καλά κρατεί.
–Στο επίπεδο της ενημέρωσης, έχουν σημειωθεί βήματα προόδου ώστε ο αποδέκτης να μην αισθάνεται ότι έχει απωλέσει μέρος της αντιληπτικότητάς του;
Ναι, η ενημέρωση είναι πάντα το απόλυτα δυνατό χαρτί και το brand name ενός καναλιού. Βέβαια κι εδώ έχουμε λογιών λογιών ενημερώσεις. Εξαρτάται για ποιες μιλάμε. Αν μπορεί ο τηλεθεατής να φιλτράρει την ενημέρωση, που απλόχερα του δίνεται, όλα θα είναι καλύτερα.