Η Starbucks προσθέτει δύο νέα ροφήματα καφέ με ελαιόλαδο στο μενού της στην Ιταλία, τη χώρα που θεωρείται ως ο τόπος γέννησης του εσπρέσο.
Οι δύο νέοι καφέδες είναι ο Olive Oil Cappuccino και ο Olive Oil Latte, εμπνευσμένοι από την τοπική κουζίνα της Ιταλίας. Η επιλογή αυτή έχει ως στόχο να προσελκύσει πελάτες και να ανταγωνιστεί τον ιταλικό καφέ ενώ η εταιρεία αναμένεται να εισέλθει στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αργότερα μέσα στο έτος. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Starbucks, η προσθήκη αυτή στο μενού τους αποτελεί προσπάθεια να ενσωματώσουν τα τοπικά στοιχεία και να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις της τοπικής αγοράς. Επίσης, η εταιρεία ελπίζει ότι αυτή η επιλογή θα προσελκύσει πελάτες που αναζητούν κάτι πιο υγιεινό και εναλλακτικό από τους παραδοσιακούς καφέδες.
Η Starbucks έχει ήδη ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να κλείσει περίπου 400 καταστήματα στην Αμερική και να επεκταθεί σε περιοχές με ισχυρή ανάπτυξη
όπως η Ινδία και η Κίνα. Ωστόσο, η είσοδος της Starbucks στην Ιταλία, όπου η κουλτούρα του καφέ είναι βαθιά ριζωμένη και οι καφέδες είναι αυστηρά παραδοσιακοί, έχει αποτελέσει πρόκληση για την εταιρεία. Ωστόσο, η επιλογή των καφέδων με ελαιόλαδο στο μενού της Starbucks στην Ιταλία αποτελεί μια προσπάθεια να ενσωματώσει την ιταλική κουλτούρα στο προϊόν της και να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις της τοπικής αγοράς. Η εταιρεία επίσης ελπίζει ότι αυτή η επιλογή θα της επιτρέψει να κερδίσει μερίδιο αγοράς από τους τοπικούς ανταγωνιστές της, όπως η Lavazza και η Illy. Η Starbucks σχεδιάζει να προσθέσει τους καφέδες με ελαιόλαδο στο μενού της σε άλλες αγορές στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί πότε ακριβώς θα γίνει αυτό.Regenerate response