«Βροχή» πέφτουν οι καταγγελίες για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι εισπρακτικές εταιρείες. Όπως είπε η δικηγόρος Άννα Κορσάνου στο OPEN, ακόμα και το να έρθει κανείς -είτε είναι οφειλέτης είτε δικηγόρος- σε επαφή μαζί τους είναι δύσκολο, καθώς δεν απαντάνε σε τηλέφωνα και email.
Παράλληλα, απλές διαδικασίες, όπως η έκδοση μιας βεβαίωσης οφειλών ή εξόφλησης είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες. Το ίδιο ισχύει και για το άνοιγμα λογαριασμού σε περίπτωση που ένα fund πουλήσει ένα δάνειο σε ένα άλλο.
Σύμφωνα με τη δικηγόρο, σε ορισμένες περιπτώσεις εταιρίες διαχείρισης έχουν ζητήσει την εξόφληση ποσών που έχουν ήδη εξοφληθεί. Η ίδια αναφέρθηκε στην υπόθεση πελάτη τους που έλαβε εξώδικο με το οποίο τον προειδοποιούσαν ότι θα προχωρήσουν σε πράξη εκτέλεσής, αν και πλήρωνε κανονικά. Ακόμα, κατήγγειλε ότι βάζουν δεν μπορούν να δουν στην πλατφόρμα για τον εξωδικαστικό μηχανισμό τις οφειλές.
Η κ. Κορσάνου απέδωσε ευθύνες για τη συμπεριφορά των εισπρακτικών και στην Τράπεζα της Ελλάδος, τονίζοντας πως δεν τις εποπτεύει επαρκώς και ανέφερε ότι πρόσφατα ο δικηγορικός σύλλογος Αθηνών προχώρησε σε διαμαρτυρία για τις πρακτικές τους.