Για μία ακόμη φορά το Μουσείο του Λούβρου συνεργάστηκε με την Uniqlo για να δημιουργήσει μια σειρά T-shirt πάνω στα οποία υπάρχουν αποσπάσματα γραφών σε έργα της συλλογής του. Γνωστή ως «Τα Κείμενα του Λούβρου», η κολεξιόν παρουσιάστηκε στις 8 Μαΐου και είναι η πλέον πρόσφατη συνεργασία στην οποία προσκαλούνται ντιζάινερ για να προσφέρουν νέες οπτικές στη συλλογή του μουσείου.
Την ιδέα συνέλαβε το στούντιο ντιζάιν Μ/Μ που ίδρυσαν το 1992 οι Michaël Amzalag και Mathias Augustyniak. Επέλεξαν επιγραφές και από τα εννέα τμήματα του Λούβρου, καλύπτοντας όλη την ιστορία από την πρώτη τεκμηριωμένη γραφή την τρίτη χιλιετία προ Χριστού μέχρι την υπογραφή του Γάλλου μπαρόκ ζωγράφου Νικολά Πουσέν. Τα T-shirt φέρουν νέο λογότυπο του Λούβρου σε αυθεντική τυπογραφία του M/M (https://www.instagram.com/p/Cr-iYT3vtcK/).
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την κολεξιόν που δίνει στους επισκέπτες την ευκαιρία να σκεφτούν πέραν της προφανούς αναπαράστασης του παρελθόντος, και προσφέρει ένα μείγμα τέχνης, ντιζάιν και μόδας με τρόπο που υπερβαίνει χώρο, χρόνο και κουλτούρα» σημείωσαν, σε ανακοίνωση, από το M/M (https://www.instagram.com/p/Cr-RX34N4MV/).
Σε κάποια από τα T-shirt υπάρχει ένας χαρακτήρας που απαντάται επανειλημμένα στη δουλειά του M/M και είναι γνωστός ως The Agent· εδώ εμφανίζεται ως εικόνα της Μόνα Λίζα πάνω στη διάσημη πυραμίδα του I.M. Pei η οποία είναι εγκατεστημένη στην αυλή του Λούβρου (https://www.instagram.com/p/Crdghoeo1EE/).
Αφίσες με τα σχέδια των T-shirt έχουν τοποθετηθεί σε όλο το μουσείο.