«Αίσθηση κινηματογραφικής ταινίας» θέλησε να δώσει στα σκηνικά του έκτου κύκλου της σειράς «Black Mirror» στη Netflix ο σχεδιαστής Udo Kramer, όπως τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Dezeen.
«Πιστεύω ότι προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι που έχει μια αίσθηση και ατμόσφαιρα κινηματογραφικής ταινίας. Και νομίζω ότι το κάναμε ως θαυμαστές κινηματογραφικών ταινιών. Ο κόσμος μπορεί να το παρερμηνεύσει ως “α, είναι κάτι σημαντικό της Netflix και κάνουν επίδειξη” αλλά δεν έχει τίποτα να κάνει μ’ αυτό – όλοι ήμασταν λάτρεις του κινηματογράφου. Μερικές φορές ένιωθα λες και ήταν ένα μίνι κινηματογραφικό φεστιβάλ» εξήγησε.
Σύμφωνα με τον ντιζάινερ, ο σχεδιασμός των σκηνικών για πέντε διαφορετικούς χώρους είχε να κάνει αποκλειστικά με τη δημιουργία ατμόσφαιρας. Η πλειονότητα των επεισοδίων σε αυτόν τον κύκλο είναι τοποθετημένη στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου και του «Beyond the Sea», στο οποίο οι Josh Hartnett και Aaron Paul υποδύονται αστροναύτες του 1969 και τα σκηνικά του περιλαμβάνουν μια μοντέρνα οικία των μέσων του προηγούμενου αιώνα. Ήταν μια υπαρκτή κατοικία στην οποία η ομάδα παραγωγής έπρεπε να κάνει κάποιες παρεμβάσεις. «Η κατοικία των μέσων του αιώνα είναι ένα συναρπαστικό σπίτι στην Ισπανία το οποίο είναι κτισμένο κυριολεκτικά γύρω από μια γιγαντιαία εσωτερική πισίνα» είπε ο Kramer. «Απέμεναν πολλές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν την περίοδο. Προσθέσαμε τοίχους για να αλλάξουμε τη διάταξη και κάναμε μια σχεδιαστική αλλαγή στην εμφάνιση, συμπεριλαμβανομένων επίπλων, υφασμάτων και ταπήτων» διευκρίνισε.
«Πιστεύω ότι πρέπει να είσαι πολύ σοβαρός ώστε να αποδοθεί το δράμα. Αν το show είναι τοποθετημένο στο 1969, δεν είναι για να κάνεις επίδειξη σκηνικών της περιόδου, έχει περισσότερο να κάνει με το να προσπαθήσεις να φανταστείς τι θα έκαναν άνθρωποι εκείνης της χρονικής περιόδου αν είχαν να κάνουν μια ταινία από τότε που ήταν το δικό τους παρόν» (https://www.instagram.com/p/CthKrThIDJ_/) πρόσθεσε.