Να διαπιστώσει στην πράξη την αποδοτικότητα των πρόσφατων μέτρων για μείωση των τιμών των προϊόντων στο ράφι, θέλησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, που επισκέφθηκε το πρωί σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας. Ιδιαιτέρως ξεχώρισε την περίπτωση του βρεφικού γάλατος που με την παρέμβαση που έγινε «βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15% και 20%», όπως ανέφερε σε δήλωσή του. «Και η προσπάθεια προφανώς συνεχίζεται», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, ενημερώθηκε για την πορεία εφαρμογής των τεσσάρων διαρθρωτικών μέτρων κατά των ανατιμήσεων που τέθηκαν σε ισχύ την 1η Μαρτίου και για τη συνδυαστική επίδρασή τους μαζί με άλλες κυβερνητικές πρωτοβουλίες, όπως η μόνιμη μείωση τιμής.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομίλησε με τους υπεύθυνους του καταστήματος για την πτώση των αρχικών τιμών σε 4.000 και πλέον βασικά προϊόντα στους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών που έχει παρατηρηθεί τις τελευταίες ημέρες, και για το πώς αποτυπώνεται η εξέλιξη αυτή στις τελικές τιμές στο ράφι, προς όφελος των καταναλωτών.
Ο πρωθυπουργός είχε επίσης την ευκαιρία να διαπιστώσει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους στο βρεφικό γάλα, όπου οι τιμές έχουν μειωθεί μεταξύ 15 και 20%.
Μετά την επίσκεψή του στο σούπερ μάρκετ ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είχαμε την ευκαιρία σήμερα, μαζί με τον υπουργό, να κάνουμε μία επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας για να διαπιστώσουμε στην πράξη την αποδοτικότητα των πρόσφατων μέτρων που ρύθμισε η κυβέρνηση σχετικά με τη μείωση των τιμών σε μια σειρά από κωδικούς, περί τους 4.000, καταναλωτικά προϊόντα, απορρυπαντικά. Ήδη οι πολίτες μπορούν να τα βλέπουν σε χαμηλότερες τιμές στο ράφι.
Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας. Είναι μία συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα -αυτό ελπίζουμε- με μειωμένες τιμές για τον καταναλωτή σε μια σειρά από σημαντικά προϊόντα.
Να ξεχωρίσω ιδιαίτερα το βρεφικό γάλα, ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ. Και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζοντας το περιθώριο του κέρδους, βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15% και 20%. Μειώσεις σημαντικές, ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει. Και η προσπάθεια προφανώς συνεχίζεται. Ευχαριστώ πολύ».