Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι- από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου-, αποτελούν πόλο έλξης για κάθε φίλαθλο στον κόσμο, προκαλώντας-ως συνέπεια- το ενδιαφέρον των διάσημων brands.
Στα τέλη Νοεμβρίου 2022, είχε τεθεί στόχος να συγκεντρωθούν 1,1 δισ. ευρώ από συμβόλαια χορηγών, ποσό που ανήλθε σε 1,24 δισ. ευρώ μετά την τροποποίηση του προϋπολογισμού όπως αναφέρει σε σχετική της ανάλυση η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketingregistrado.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού 2024 θα έχουν δεκαπέντε παγκόσμιους χορηγούς, επτά premium εταίρους και δεκατρείς επίσημους συνεργάτες, εκτός από άλλους 42 χορηγούς από διαφορετικούς τομείς.
Στο επάνω…ράφι βρίσκονται οι παγκόσμιοι χορηγοί: Airbnb, Alibaba, Allianz, Atos, Bridgestone, Coca-Cola, Mengniu, Deloitte, Intel, Omega, Panasonic, Procter&Gamble, Samsung, Visa και Toyota.
Να σημειωθεί ότι η Coca-Cola είναι ο παλαιότερος χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων.
Πιο κάτω βρίσκονται οι premium συνεργάτες. Αυτός ο όμιλος αποτελείται από επτά χορηγούς, μεταξύ των οποίων η ξενοδοχειακή εταιρεία Accor, η τράπεζα Groupe BPCE, το δίκτυο σούπερ μάρκετ Carrefour, η εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας EDF, η πολυτελής μάρκα Lvmh, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Orange και η βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi.
Οι δεκατρείς επίσημοι συνεργάτες που θα είναι παρόντες στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024 συμπληρώνουν το βάθρο.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο διαχειριστής αεροδρομίου Groupe ADP, η αεροπορική εταιρεία Air France, η εταιρεία τροφίμων Danone και η εταιρεία συμβούλων PriceWaterhouseCoopers (PWC) είναι επίσημοι χορηγοί της εκδήλωσης.
Τέλος, το «χαρτοφυλάκιο» των χορηγών της Ολυμπιακής διοργάνωσης κλείνει με άλλες 42 εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους. Μερικά από τα ονόματα αυτών των χορηγών είναι -μεταξύ άλλων-ES Global, Eviden, Fitness Park, Fnac Darty, Garden Gourmet, Gerflor, Grupo Ratp, Highfield, Hype, La Poste, Loxam, Lyreco, Miko, Mondo, MTD και Myrtha Pools. ω