Με έξυπνους διαλόγους, ατάκες που εναρμονίζονται με τις σύγχρονες τάσεις και γρήγορο ρυθμό, η νέα διαφήμιση του ΑΔΜΗΕ έγινε γρήγορα viral, με τη συνδρομή των δύο πρωταγωνιστών, της Έλενας Χαραλαμπούδη του 5 Min Mum Channel και του Νικόλα Ράπτη.
Οι δύο influencers και ηθοποιοί έδωσαν απάντηση στο βασικό ερώτημα του τι σημαίνει το ακρωνύμιο ΑΔΜΗΕ και αν αφορά μια ακομα υπηρεσία της Εφορίας ή κάποια ανερχόμενη ποδοσφαιρική ομάδα τοπικού πρωταθλήματος.
Όπως τονίζει και ο ίδιος ο ΑΔΜΗΕ στους λογαριασμούς του σταsocial media, «ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας φροντίζει ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να ταξιδεύει με ασφάλεια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Το πώς το κάνει αυτό και πόσο σημαντικό είναι τελικά για τους καταναλωτές, εξήγησαν με χιουμοριστικό τρόπο η Έλενα Χαραλαμπούδη και ο Νικόλας Ράπτης, ο οποίος στο παρακάτω βίντεο “μεταμορφώνεται” σε εργαζόμενο του Διαχειριστή».
Το σκηνικό είναι μια δεξίωση γάμου, όπου άγνωστοι μεταξύ τους καλεσμένοι κάθονται στο ίδιο τραπέζι. Στις ερωτήσεις για να «σπάσει ο πάγος», συγκαταλέγεται και η εργασία του καθενός, σημείο που πυροδοτεί μια σειρά από παρεξηγήσεις με αφορμή το ακρωνύμιο ΑΔΜΗΕ.
Στο τραπέζι κάθονται γνωστοί ρόλοι από το 5 Min Mun Channel, όπως η κυρία Καλλινίκου, που ο άντρας της είναι coach στη γ’ εθνική, η Πελούσια, που ήθελε να γίνει ηθοποιός αν δεν την κέρδιζαν οι επιχειρήσεις του άντρα της, και τέλος το ζευγάρι που γνώρισε τον γαμπρό και τη νύφη, που η μία είναι ηθοποιός – μόνο του ποιοτικού θεάτρου – και ο άντρας της δουλεύει στον ΑΔΜΗΕ.