Γίναμε σοφότεροι με το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ; Αναμφίβολα. Κι αυτό διότι όχι απλώς αποδεικνύει ότι υπήρξε συγκάλυψη αλλά οτι αντιθέτως υπήρξε μία σειρά επάλληλων συγκαλύψεων κατ’ εξακολούθηση από το 2012 μέχρι και την τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου του 2023 και μέχρι σήμερα.
Συγκάλυψη 1η: Η απόκρυψη από όλες τις κυβερνήσεις που υπόγραψαν και μετά διαχειρίστηκαν μνημόνια ότι είχαν αφήσει τους σιδηροδρόμους (και όχι μόνο) στη μοίρα τους: υποστελεχωμένους, χωρίς χρηματοδότηση για τη συντήρησή του και την πρόσληψη και εκπαίδευση νέου προσωπικού, χωρίς σύγχρονα συστήματα, χωρίς να έχουν προχωρήσει όλα όσα προέβλεπε η σύμβαση 717. Με άλλα λόγια ότι πλέον δεν είχαμε τρένα αλλά κινούμενα φέρετρα.
Συγκάλυψη 2η: Αντί να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό, υπήρξαν διαβεβαιώσεις και μάλιστα αυστηρές ότι οι σιδηρόδρομοι είναι ασφαλείς, ο δε αρμόδιος, το 2023 υπουργός Μεταφορών “μάλωνε” την αντιπολίτευση λέγοντας το περίφημο “πως τολμάτε να λέτε ότι οι σιδηρόδρομοι δεν είναι ασφαλής” και οργάνωνε φιέστα για τα υποτιθέμενα εγκαίνια κέντρου τηλεδιοίκησης. Μία φιέστα που ματαιώθηκε λόγω του δυστυχήματος. Κι αυτό παρά τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ για τα χάλια του δικτύου και συνολικά του οργανισμού.
Συγκάλυψη 3η: Οι πάντες απέκρυπταν από τον ελληνικό λαό για το ότι ουσιαστικά δεν υπήρχε Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών και επίσης δεν υπήρχε κανένα σχέδιο αντιμετώπισης μεγάλων ατυχημάτων και δυστυχημάτων. Το κενό αυτό ήταν που οδήγησε είτε στα «ανθρώπινα λάθη» που έγιναν υποτίθεται «για το καλό» είτε στις ενέργειες κάποιων που ήθελαν να κρύψουν τις ευθύνες τους είτε σε εκείνες υψηλά ιστάμενων για να πέσει η όλη υπόθεση στα μαλακά, ένεκα γαρ της προεκλογικής περιόδου. Είτε ΟΛΑ αυτά μαζί!
Συγκάλυψη 4η: Οι διαβεβαιώσεις πως δεν υπήρχαν εύφλεκτα υλικά και ότι η φωτιά προήλθε από τα λάδια σιλικόνης και ο χαρακτηρισμός αυτού του ενδεχόμενου (που ο ΕΔΟΑΣΑΑΜ σήμερα επιβεβαίωσε) ως “τερατωδία”.
Συγκάλυψη 5η: Το ότι το μπάζωμα είχε καταστρέψει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα ήταν χρήσιμα για τις έρευνες μαζί με ανθρώπινα μέλη των θυμάτων αλλά και μία νεκρή κοπέλα που δεν βρέθηκε ποτέ. Όπως και το ότι εκδιώχθηκαν ομάδες ερευνών που είχαν αρχικά σπεύσει στο σημείο.
Συγκάλυψη 6η: Η μη αποκάλυψη του τι πραγματικά μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και σε ποιόν ανήκε. Κάτι που είναι βέβαιο πως κάποιοι εμπλεκόμενοι φορείς και στελέχη τους γνωρίζουν.
Η μία συγκάλυψη -καθώς και οι ενδιάμεσες συγκαλύψεις για τα βίντεο και τα ηχητικά-, έφερε την άλλη σε ένα απίστευτο γαϊτανάκι που ξεκίνησε από ψηλά με στόχο να βγουν όλοι λάδι και να μην υπάρξει τιμωρία.
Σε κάθε περίπτωση όμως όλα ξεκίνησαν από τη Συγκάλυψη 1: Το ότι μας άφησαν να μπαίνουμε εμείς και τα παιδιά μας σε “κινούμενα φέρετρα” και όπου βγει… ΑΥΤΟ δεν θα το συγχωρέσει ΠΟΤΕ κανείς σε όσους το επέτρεψα. Γι αυτό και η απονομή Δικαιοσύνης και η Τιμωρία πρέπει να είναι παραδειγματική.