Τα οικολογικά καύσιμα, δηλαδή αυτά που θα παράγονται από «πράσινο» υδρογόνο και άνθρακα, θα έχουν την ονομασία «e-fuel» και θα αποτελέσουν την εναλλακτική λύση μετά το 2035, όπου θα απαγορευτεί η πώληση καινούργιων συμβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αυτά θα μπορούν να κατασκευαστούν και από γεωργικά απόβλητα ή σε συνδυασμό υδρογόνου με διοξείδιο του άνθρακα. Αυτές οι χημικές αντιδράσεις καθιστούν τα ηλεκτρονικά καύσιμα κλιματικά ουδέτερα, εφόσον η ηλεκτρική ενέργεια που θα χρησιμοποιούν θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Όμως απαιτούνται μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας για να παραχθεί το τελικό προϊόν.
Τα ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά από ειδική προσαρμογή των κινητήρων και θα δώσουν λύσει μετά το 2035. Όμως μια μελέτη από το Forum Ecological and Social Market Economy αναφέρει ότι όλες οι χημικές αντιδράσεις θέλουν τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας. Η ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από 150 ανεμογεννήτριες θα μπορούσε να τροφοδοτήσει 240.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μόνο 37.500 κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτρονικά καύσιμα. Σε άλλο σημείο της μελέτης γίνεται λόγος ότι η προσφορά των ηλεκτρονικών καυσίμων θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και ιδιαίτερα δαπανηρή στην παραγωγή.