Τον περασμένο Μάρτιο άρχισε η Εβδομάδα Μόδας στο Metaverse, πολλοί οίκοι υλοποιούν εικονικές καμπάνιες και τώρα το Μουσείο Ντιζάιν του Ντεν Μπος (Design Museum Den Bosch) στην Ολλανδία διοργανώνει έκθεση που διερευνά όλες τις πτυχές της ψηφιακής μόδας.
Η έκθεση «Screenwear – Exploring Digital Fashion» που έχει επιμεληθεί η Anne-Karlijn van Kesteren εξετάζει πώς η ψηφιακή μόδα συνδέεται στην πραγματικότητα με την ανθρώπινη εμπειρία και αναδεικνύει όλα όσα συμβαίνουν τώρα.
«Η μόδα που δημιουργείται από pixel αντί από υφάσματα είναι σχεδόν ανεπαίσθητα μέρος της καθημερινής ζωής για πολλούς ανθρώπους. Σιγά σιγά προχωράμε προς το μετασύμπαν: τον μελλοντικό εικονικό κόσμο του διαδικτύου, στον οποίο το φυσικό μας περιβάλλον θα συγχωνευθεί με το ψηφιακό» αναφέρεται στην περιγραφή της έκθεσης.
Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη νεότερη γενιά σχεδιαστών μόδας και να συναντηθούν πρόσωπο με πρόσωπο με υπερρεαλιστικά ψηφιακά μοντέλα.
Επιπλέον, θα μπορούν να λάβουν απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με την ψηφιακή μόδα. «Τι ακριβώς είναι και πώς τη φοράς; Ποιοι διαμορφώνουν την ψηφιακή μόδα; Τι σημαίνουν αυτές οι εξελίξεις για τη βιομηχανία της μόδας και την κοινωνία; Θα αγοράζουμε όλοι σύντομα ψηφιακά ρούχα; Και πραγματικά θέλουμε…;» επισημαίνουν οι διοργανωτές της έκθεσης.