Ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Twitter θα μοιράζεται πλέον τα έσοδά του από διαφημίσεις με τους δημιουργούς περιεχομένου της πλατφόρμας, για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις απαντήσεις του post τους. Μοναδική προϋπόθεση είναι πως ο χρήστης που λαμβάνει τα έσοδα, πρέπει να είναι συνδρομητής του Twitter Blue Verified.
Η αλλαγή ισχύει από σήμερα, ωστόσο ούτε ο Musk, ούτε η σελίδα υποστήριξης του Twitter Blue προσφέρουν περισσότερες πληροφορίες.
Ο Musk αποφάσισε με αυτόν τον τρόπο να προσφέρει ένα κομμάτι των εσόδων της εταιρίας, όπως κάνει καιρό τώρα το YouTube, το Twitch και άλλες πλατφόρμες.
Οι συνδρομητές του Twitter Blue χρεώνονται $8 το μήνα ή $84 το χρόνο, έχοντας στη διάθεσή τους τη δυνατότητα να επεξεργάζονται τα tweets τους, να έχουν ένα μπλε τικ δίπλα στο όνομά τους και να έχουν τη δυνατότητα upload μεγαλύτερης διάρκειας video. Το Twitter θέλει να δώσει ένα κίνητρο – ειδικά στους χρήστες με μεγαλύτερο αριθμό ακολούθων – να γίνουν συνδρομητές του Twitter Blue και να κάνουν tweets συχνότερα, οπότε η προσφορά μέρους των εσόδων είναι το λογικό βήμα για την υπηρεσία.