Συναγερμός έχει σημάνει από νωρίς το πρωί της Δευτέρας, καθώς οι διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αδυνατούν να μπουν στην Τράπεζα Θεμάτων για να κληρώσουν, τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων. Αιτία είναι πως η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων του ΙΕΠ έχει πέσει.
Σύμφωνα με το alfavita.gr, από τα ξημερώματα ήταν δεκάδες τα τηλέφωνα εκπαιδευτικών για τα προβλήματα, ενώ σε επικοινωνία της ιστσοελίδας με τον Πρόεδρο του ΙΕΠ Γιάννη Αντωνίου ειπώθηκε ότι “από τη μεριά του ΙΕΠ γίνεται ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να αποκατασταθεί το τεχνικό πρόβλημα“.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία την ημέρα κάθε προγραμματισμένης εξέτασης ανά συγκεκριμένο μάθημα και Λύκειο, ο/η Διευθυντής/- ντρια και ο/η οικείος/-α ή οι οικείοι/-ες διδάσκοντες/-ουσες, κληρώνουν άπαξ τα προς εξέταση από την Τ.Θ.Δ.Δ. θέματα (έως δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και τρεις ώρες για τα μαθήματα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας/Αρχαίων Ελληνικών, των Αγγλικών και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας/Νέων Ελληνικών, καθώς και για τα μαθήματα Σχεδιαστικού Περιεχομένου).
Φίλης: Νέο… επιτελικό φιάσκο στο υπουργείο Παιδείας
“Για το σημερινό νέο “επιτελικό” φιάσκο του υπουργείου Παιδείας με το blackout της Τράπεζας Θεμάτων, υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά η κυρία Κεραμέως. Από το πρωί η Τράπεζα Θεμάτων έχει “πέσει” και οι διευθυντές Λυκείων και οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατο να αντλήσουν θέματα και να τα κληρώσεων για τη διενέργεια των εξετάσεων”, τόνισε ο πρώην υπουργός Παιδείας και τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης και πρόσθεσε:
“Σε πανικό ο υπηρεσιακός υπουργός Παιδείας κ. Κίττας συστήνει… “υπομονή”. Άγνωστο πού είναι και τι πράττει ο εκλεκτός της τ. υπουργού Παιδείας στο ΙΕΠ και υπεύθυνος για τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων, κ. Αντωνίου. Κατόρθωσε επιτέλους να γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στο 2014, όπως ήταν το διακηρυγμένο όραμά του! Ας περιμένουν τώρα οι εκπαιδευτικοί μαζί με μερικές δεκάδες χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές στις αίθουσες.
Η κυρία Κεραμέως έφυγε και αντί για υπουργείο παρέδωσε στον υπηρεσιακό υπουργό τα αποτελέσματα μιας διαλυτικής και καταστροφικής για την εκπαίδευση παρουσίας”.