Δυο τεράστιες τοιχογραφίες με τα έργα του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ «λιομάζωμα» και «ακρογυάλι» υποδέχονται τους επισκέπτες του πάρκου Χατζηδήμου στο ιστορικό κέντρο της Μυτιλήνης.
Οι τοιχογραφίες φτιάχτηκαν από το γνωστό Ελληνομεξικάνο δημιουργό Αlex Martinez, γνωστό με το «tag name» Shine και ήταν μια πρωτοβουλία ιδιωτών, οι οποίοι και χρηματοδότησαν τη δημιουργία τους. Τους Θεολόγο Αποστόλα και το γιό του Θεόφιλο, ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου «Theofilos Paradise» και τον Αντώνη Κάντζο ιδιοκτήτη café «Σπόντα summer»
Των τοιχογραφιών με τα έργα του Θεόφιλου είχε προηγηθεί στην άλλη μεριά της εισόδου του πάρκου πέρυσι, πάντα από τον ίδιο δημιουργό αλλά και τους ίδιους χορηγούς, ένα άλλο όμορφο έργο. Μια τοιχογραφία με τον Οδυσσέα Ελύτη και στίχους του.
«Κάναμε ό,τι μπορούμε, λέει στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο κ. Θεόφιλος Αποστόλας προκειμένου να ομορφύνουμε λίγο το χώρο. Η οδός Κομνηνάκη όπου και η είσοδος του πάρκου και τα σοκάκια της είναι το παρελθόν αλλά μπορούν να γίνουν και το μέλλον της Μυτιλήνης. Πρέπει να προσεχθούν. Συμβάλουμε και εμείς όσο μπορούμε στο έργο της δημοτικής αρχής, το τελευταίο διάστημα, το πάρκο να γίνει λειτουργικό».
Ο Alex Martinez, δημιουργός των τοιχογραφιών με τον Ελύτη και τα έργα του Θεόφιλου, μοιράζει τα τελευταία χρόνια την δουλειά του ανάμεσα σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Αθήνα και Λέσβο. Όπως υποστηρίζουν πολλοί, είναι ένας από τους καλύτερους «γκραφιτάδες» της νέας ελληνικής σκηνής. Από Μεξικανό πατέρα και Ελληνίδα μητέρα πέρασε τα πρώτα χρόνια στην Αμερική, κι αργότερα μετακόμισε στην Αμβέρσα, στη Λέσβο, ξανά στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίο και φυσικά πάντα κατά διαστήματα στη Λέσβο.
Αναφερόμενος στο έργο του ο κ. Μαρτίνεζ μιλά στο ΑΠΕ ΜΠΕ για ένα αφιέρωμα «στον τρομερό Θεόφιλο». Θεωρεί ότι με αυτό που έκανε συνεχίζει μια παράδοση «γιατί και ο Θεόφιλος ήταν τοιχογράφος».
Ο ίδιος θεωρεί τον εαυτό του Έλληνα και Μεξικάνο. Ένα κράμα «Ντιέγκο Ριβέρα και Θεόφιλου» λέει.
Έργα του βρίσκονται σε πολλά σημεία της Λέσβου. Από τα πιο γνωστά, ο Αλκαίος στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου της Μυτιλήνης, στην αφετηρία των υπεραστικών ΚΤΕΛ. «Δεν θυμάμαι πόσα γκράφιτι έχω κάνει. Δεν κράτησα ποτέ αρχείο. Πολλές φορές μου στέλνουν μια φωτογραφία από ένα τοίχο στο Μπρόνξ και καταλαβαίνω ότι είναι δικό μου» είχε πει παλιότερα.