Διατηρώντας ένα σκληρά αντικυβερνητικό προφίλ και φίλα προσκείμενο προς τη Ν.Δ του Κυριάκου Μητσοτάκη στον ενημερωτικό του τομέα ο Σκάϊ του Γιάννη Αλαφούζου φαίνεται ότι κερδίζει τη μάχη της διαφημιστικής πίτας κάνοντας ένα εντυπωσιακό άνοιγμα στην ψυχαγωγία. Το Survivor αποδεικνύεται η …κότα με τα χρυσά αυγά αλλά σε αυτό πρέπει να προσθέσει κανείς το επιτυχημένο The Voice και το νέο X- Factor που ξεκινά οσονούπω.
Ο Σκάϊ δεν δίστασε να περιορίσει την ενημερωτική του πλευρά φέρνοντας μία ώρα νωρίτερα (20.00) το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη και περιορίζοντας τον Κώστα Μπογδάνο στην terra incognitta ζώνη στις 15.00. Κι αυτό τον οδηγεί σε περίοπτη θέση, διαφημιστικά τουλάχιστον, σε σύγκριση με τον Ant1.
Ένα νέο μέτωπο αντιπαράθεσης δημιουργείται ανάμεσα στον ΣΚΑΪ, που βρέθηκε να κάνει πρωταθλητισμό με το συγκεκριμένο παιχνίδι και στον ΑΝΤ1, που έχει το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα, αλλά βλέπει να χάνει τη βραδινή ζώνη. Ο πόλεμος είναι σκληρός.
Η μάχη στα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία είναι για το ξαναμοίρασμα της πίτας. Ο ΣΚΑΪ, με τη συμφωνία που πέτυχε με την τουρκική Acun Medya, πέτυχε έναν μοναδικό άθλο, να κατακτήσει τη βραδινή ζώνη. Και πλέον υπόσχεται σε διαφημιστές και διαφημιζομένους ότι θα συνεχίσει στον ίδιο τόνο και τα επόμενα χρόνια, κατακτώντας το νεανικό κοινό. Ο ΑΝΤ1, από την πλευρά του, με το πρόγραμμα για όλες τις ηλικίες και τη σοβαρή ενίσχυση του ειδησεογραφικού του τομέα με τη συνεργασία με τον Ν. Χατζηνικολάου, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στο σύνολο του προγράμματος, διεκδικεί από διαφημιστές και διαφημιζομένους το μερίδιο του πρώτου.
Το τι θα αποφασίσουν τα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία θα καθορίσει και το μοίρασμα της πίτας ανάμεσα στα 4 (ANT1, ΣΚΑΪ, Alpha, Star) +1 (Mega) κανάλια. Όπως είναι αναμενόμενο, η πίεση θα μεταφερθεί στις θέσεις 3 και 4, συνεπώς ο ανταγωνισμός θα είναι για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στα νεανικά κοινά και της δεύτερης, που θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως η σύγκρουση ΣΚΑΪ – ΑΝΤ1 αρχίζει να παίρνει διαστάσεις σκληρής αναμέτρησης, την ίδια ώρα όμως οι τέσσερις ανταγωνιστές συμπράττουν στην Digea για να σταματήσουν τη μετάδοση του προγράμματος του Mega. Μεγάλη συζήτηση υπάρχει και για το νεανικό κοινό, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ένα πολύ μεγάλο μέρος των νέων μεταξύ 15 και 44 ετών έχει μεταναστεύσει και δεν είναι σαφές αν το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό.
Ο ΣΚΑΪ, από τη μεριά του, έχει «κλειδώσει» το «Survivor» για τα επόμενα χρόνια, καθώς θα μεταδίδει το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά και τα υπόλοιπα παιχνίδια που διαθέτει η Acun Medya για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα. Η παραγωγή είναι εντυπωσιακή και καθηλώνει τον θεατή. Σε αντίθεση με το Mega που είχε ξεκινήσει το «Survivor» με ένα πρόγραμμα 45 λεπτών, ο ΣΚΑΪ με το μοντάζ που κάνει καλύπτει τρεις ώρες τηλεοπτικού προγράμματος.
Πηγή: typologies.gr