Με κεντρικό του άρθρο, το οποίο αναπαρήγαγε ο διευθυντής του Αντώνης Καρακούσης στα social media, το tovima.gr “υποδέχεται” το νέο ιδιοκτήτη του ιστορικού εκδοτικού συγκροτήματος Βαγγέλη Μαρινάκη.
Γράφει το tovima.gr:
Ένας ιστορικός δημοσιογραφικός οργανισμός, που σημάδεψε με την ενεργό παρουσία του τη δημόσια ζωή της χώρας, γυρίζει από σήμερα σελίδα. Η ολοκλήρωση με επιτυχία του διαγωνισμού πώλησης των μέσων ενημέρωσης και των υπόλοιπων περιουσιακών στοιχείων του οδηγεί σε αλλαγή εκδοτικής σκυτάλης.
Η ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, επιτεύχθηκε μέσα σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, με μηδαμινή χρηματοδότηση από τις πιστώτριες τράπεζες που επί της ουσίας αδιαφόρησαν για την αξία του. Μόνοι οι εργαζόμενοι με την συμπαράσταση του αναγνωστικού κοινού κατάφεραν κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Να κρατήσουν ζωντανά και στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης τα έντυπα, τις ιστοσελίδες και το ραδιόφωνο του οργανισμού με δυσβάστακτο προσωπικό κόστος. Απλήρωτοι, μέσα σε ένα κυκεώνα διαρκών πολιτικών πιέσεων επέμειναν μέχρι τέλους για να διατηρήσουν – και να επαυξήσουν – την αξία του ΔΟΛ.
Με υψηλό αίσθημα προσωπικής αλλά και ιστορικής ευθύνης κατάφεραν μέσα σε συνθήκες κρίσης, πολιτικής και κοινωνικής λειψυδρίας, στοχοποιημένοι διαρκώς από την εξουσία, αλλά και επίδοξους διεκδικητές, να διατηρήσουν την υλική και άυλη υπεραξία των μέσων του οργανισμού. Πέρα από τις όποιες διαφωνίες μπορεί να έχει κάποιος το «Βήμα» και «Τα Νέα» αποτελούν τη ζωντανή πολιτική αλλά και πνευματική ιστορία της χώρας. Στις σελίδες τους αποτυπώθηκαν οι εξελίξεις ενός ολόκληρου αιώνα, καταγράφηκαν οι επιτυχίες, τα λάθη και τα πάθη ενός λαού και φιλοξενήθηκαν οι πιο γόνιμες φιλολογικές, λογοτεχνικές, πολιτιστικές ανταλλαγές απόψεων.
Αυτήν ιστορία κουβαλούν σήμερα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του ΔΟΛ. Και οι δημοσιογράφοι του είναι οι εγγυητές αυτής της κληρονομιάς. Η πολυφωνία, η γενικότερη παράδοση και κουλτούρα που σηματοδοτούν τα έντυπα του οργανισμού και διασφάλισαν οι εργαζόμενοι μέχρι σήμερα, αποτελούν μια κατάκτηση και ένα προνόμιο που δεν διαθέτει κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης.
Η αξιοποίηση αυτής της γνώσης, αυτής της εμπειρίας μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο μιας νέας αναγέννησης, μιας νέας δημιουργικής εποχής.
ΤΟ ΒΗΜΑ