Μια γοητευτική γυναίκα ή ένας γοητευτικός άνδρας σε μια διαφήμιση διεγείρει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που ωθούν τον άνθρωπο να αγοράσει παρορμητικά και όχι με βάση τη λογική σκέψη.
Αυτό είναι το μυστικό που βρήκαν οι… αμερικανοί επιστήμονες ότι κάνει το σεξ να πουλάει εδώ και χρόνια στις διαφημίσεις…
ΔΕΙΤΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΤ ΜΕ…ΝΟΗΜΑ…
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια μελέτησαν την ηλεκτρική εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά από διαφημίσεις.
Οι επιστήμονες, μετά τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις καταφεύγουν στη λογική πειθώ (δηλαδή σε απλά, ορθολογικά και πειστικά δεδομένα), είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να καταναλώσει. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει με όσες διαφημίσεις χρησιμοποιείται η μη ορθολογική επιρροή, δηλαδή προβάλλονται ερεθιστικές εικόνες.
Όπως διαπιστώθηκε, για παράδειγμα, μια ωραία γυναίκα με ανοιχτά πόδια που διαφημίζει παντελόνια τζιν, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο και στην κατανάλωση από ό,τι μια διαφήμιση αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει ξερά στοιχεία για την κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο.
Αυτό συμβαίνει επειδή το πρώτο είδος διαφήμισης καταφέρνει να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και εικόνες.