«Το πετρέλαιο του δεξαμενόπλοιου “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ” μόλυνε τις ακτές της Σαλαμίνας. Μόλυνε όμως και την “Αθηναϊκή Ριβιέρα”;» διερωτάται η πλοιοκτήτρια εταιρεία, υποστηρίζοντας πως την προηγουμένη της βύθισης του δεξαμενόπλοιου, πλοίο άλλης εταιρείας που είχε ναυτικό ατύχημα στο Αιγαίο και οδηγήθηκε στη δεξαμενή του Περάματος, κατά την ανέλκυσή του ¨”έχασε” πετρέλαια στη θάλασσα (εννοώντας το Blue Star Patmos).
Σε ανακοίνωση της, η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «ΑΓ.ΖΩΝΗ ΙΙ» εκφράζει τον προβληματισμό της για το πως η πετρελαιοκηλίδα εμφανίστηκε ξαφνικά στο Παλαιό Φάληρο και στις υπόλοιπες περιοχές, ενώ το δεξαμενόπλοιο «ΑΓ.ΖΩΝΗ ΙΙ» που βυθίστηκε στις δύο τα ξημερώματα της Κυριακής 10 Σεπτεμβρίου είχε στεγανοποιηθεί πλήρως την Τρίτη στις 12 του μηνός. «Δεν συκοφαντούμε, αλλά αναφερόμαστε σε πραγματικό γεγονός, αυτό του θαλάσσιου ατυχήματος άλλου πλοίου. Εμείς διεξάγουμε τη δική μας έρευνα σε σχέση με το ανωτέρω συμβάν και κατά πόσο έπαιξε ρόλο στην εξάπλωση της μόλυνσης, αλλά μήπως πρέπει οι αρμόδιες αρχές να διερευνήσουν με περισσότερο ζήλο τις συνέπειες και την έκταση της μόλυνσης από το άλλο πλοίο αντί να βιάζονται να καταλήξουν σε συμπεράσματα και να μας παραδίδουν ως “βορά” στα αδηφάγα στόματα» συμπληρώνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ».
Πάντως μετά το ατύχημα του «ΑΓ.ΖΩΝΗ» στον Σαρωνικό το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος έδωσε εντολή και ελήφθησαν δείγματα από τα καύσιμα και του δεξαμενόπλοιου, αλλά και του άλλου πλοίου που βρίσκονταν προς δεξαμενισμό στο Πέραμα, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένεται να γίνουν γνωστά. Αναφορικά με τυχόν αποζημιώσεις από διαρροή πετρελαίου, το Λιμενικό Σώμα είχε αναφέρει ότι πέραν του ποσού για το οποίο είναι ασφαλισμένο το πλοίο «ΑΓ.ΖΩΝΗ», επιπλέον ποσά μπορούν να αντληθούν από το Διεθνές Ταμείο Αποζημιώσεων από Ρύπανση Πετρελαίου (IOPC Fund), υπό τον όρο όμως ότι ο αιτών θα αποδεικνύει τη ζημιά του, με βάση τους κανόνες που ορίζει το ταμείο.