Στην υπογραφή κοινού Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας προχώρησαν ο Γερμανός αντικαγκελάριος και υπουργός Οικονομίας και Καινοτομίας κ. Φίλιπ Ρέσλερ και ο υπουργός Ανάπτυξης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Το μνημόνιο περιλαμβάνει συμβουλευτική και διοικητική βοήθεια, για βοήθεια χρηματοδότησης από την KFW και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω δημιουργίας επενδυτικής τράπεζας για την οποία θα χρησιμοποιηθούν, σύμφωνα με την πρόταση Ρέσλερ, καθώς και την επίλυση των οικονομικών εκκρεμοτήτων της χώρας προς τις γερμανικές επιχειρήσεις.
Το τελευταίο αποτελεί μακροχρόνιο σημείο τριβής της σχέσεις των δύο χωρών εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία πάντως έχουν μεταβιβαστεί από τη γερμανική HDW σε Άραβες και για τα οποία προφανώς υπάρχουν πολλά μέτωπα ανοικτά, σε σχέση και με τις παραδόσεις των υποβρυχίων.
Ωστόσο, αξιώσεις από το ελληνικό Δημόσιο, οι οποίες μετρώνται σε αρκετές εκατοντάδες εκατ. ευρώ (κάποιοι τα ανεβάζουν στα 9 δις!), έχουν μεγάλοι γερμανικοί επιχειρηματικοί όμιλοι, όπως η Philips, η Daimler και, ακόμη, η ίδια η Siemens (!), το σκάνδαλο της οποίας μπορεί να συγκλόνισε τον πολιτικό κόσμο και την κοινωνία, αλλά την οποία, όγω της τραγικής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουμε βρεθεί, μπορεί και να πληρώσει κι από πάνω το ελληνικό Δημόσιο!
Το μνημόνιο περιλαμβάνει συμβουλευτική και διοικητική βοήθεια, για βοήθεια χρηματοδότησης από την KFW και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω δημιουργίας επενδυτικής τράπεζας για την οποία θα χρησιμοποιηθούν, σύμφωνα με την πρόταση Ρέσλερ, καθώς και την επίλυση των οικονομικών εκκρεμοτήτων της χώρας προς τις γερμανικές επιχειρήσεις.
Το τελευταίο αποτελεί μακροχρόνιο σημείο τριβής της σχέσεις των δύο χωρών εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία πάντως έχουν μεταβιβαστεί από τη γερμανική HDW σε Άραβες και για τα οποία προφανώς υπάρχουν πολλά μέτωπα ανοικτά, σε σχέση και με τις παραδόσεις των υποβρυχίων.
Ωστόσο, αξιώσεις από το ελληνικό Δημόσιο, οι οποίες μετρώνται σε αρκετές εκατοντάδες εκατ. ευρώ (κάποιοι τα ανεβάζουν στα 9 δις!), έχουν μεγάλοι γερμανικοί επιχειρηματικοί όμιλοι, όπως η Philips, η Daimler και, ακόμη, η ίδια η Siemens (!), το σκάνδαλο της οποίας μπορεί να συγκλόνισε τον πολιτικό κόσμο και την κοινωνία, αλλά την οποία, όγω της τραγικής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουμε βρεθεί, μπορεί και να πληρώσει κι από πάνω το ελληνικό Δημόσιο!